Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

Alexander

frilans ufør
#21
Jeg synes jeg skal komme og spille Resident Evil 4 for dere. På GameCube; her skal vi ikke tillate noen dårlige etterligninger. Kan også bidra med Resident Evil: Director's Cut samt trøttende mengder trivia. Om det regner lover jeg å ankomme i en av mine to røde og hvite paraplyer.

EDIT: Svært lite kjent, men denne etterlater alle andre replikker i støvet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
Resident Evil 4 er mitt favorittspill fra forrige konsollgenerasjon. Har ikke gidda å teste det på Wii en gang, for jeg ser ikke behovet for noe peivekontroller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Føkk Alex og føkk kak, her skal ikke dere komme her og føkke opp min ene sjanse til å skinne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Jeg kan sikkert være techguy igjen, bare vær klar over at jeg kommer til å legge inn autokick på mIRC-en min når folk maser om at streamen er nede.

PS: Sleng gjerne innom for å spille, folkens. MGS-helga var delvis avhengig av meg, og hvis RE-helga også blir det kommer det til å bli en jævlig lite minneverdig opplevelse. Jeg synes ikke RE0-3 er noe verdt å prate om, RE5 og til dels RE4 er sakene for min del.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#26
Buggz, Yetpants, Thinaran, Cloud4Battle: Da foreslår jeg 18. 19. og 20. februar, hva sier dere til det?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Det har ihvertall ikke jeg problemer med! Skal ringe Get til uka og vi får, som de sier, se. Gleder meg!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#34
Jeg håper selvsagt at Cocks pessimistiske spådom slår alle typer feil. Har heller ikke så mye planlagt i helga, kanskje jeg detter innom og krever å få spille litt (les: dø gjentatte ganger).
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#35
Hei det håper jeg og. Har ingen planer i helga utenom å spare mest mulig penger, så noe ondskapings hadde vært rett oppi smuget mitt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#36
Masse raeging på sexbomb over dårlig stream, mange takk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Filip har etter eget utsagn gått til innkjøp av "supernett" så framtida ser så lys ut at solbrillene deres vil trenge solbriller.

Og angående ekspertrollen så er alle andre enn meg eksperter på Resident Evil.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#38
Spør meg hva som helst om storylinen (kødda ikke gjør det), men jeg spiller ikke på Hard. :p

Ellers: Vi har alle spilla tilgjengelige, ikke sant? Hvis ikke har jeg alle unntatt Code Veronica liggende. RE2 på Gamecube seff.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#39
ah, minner. Frister å ta turen. om ikke, så iallefall sitte med streamen, popcorn og øl
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#40
Jeg tenkte å ta med RE0, REmake, RE2, RE3 og RE4 på GC, RE4 på Wii og RE5 på xbawks. Skader ikke med noen dubletter.