Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1


Hei Spillegal,

I kjent stil lar vi være å hvile på våre gigantsuksesser, og følger naturlig opp desembers Metal Gear-Maraton. Og hva står så på plakaten denne gangen lurer du vel på (om du ikke hørte oss diskutere det på streamen sist)? Og det skal jeg si dere, er

Resident Evil! (<--- livestream)

Vi vil spille igjennom Resident Evil 0, 1, 2, 3, Code: Veronica, 4 og 5, ingen remakes og med et par av spin-offsene i bakhånd i tilfelle vi blir ferdig tidlig. Denne gangen utvider vi også ekspertpanelet: Sammen med Sjutten/Kumool/Cloud4Battle og undertegnede vil pro-gamerne Buggz og Thinaran trekke mot Oslo en helg, og forhåpentligvis har vi igjen Fetthesten bak spakene på den tekniske biten. Jeg skal til og med ta en telefon til internettleverandøren min for å undersøke hvorfor linja mi ikke klarer å opprettholde en grei stream.

Denne tråden skal vi nå bruke til å glede oss, forberede, komme med forslag (lettkledd Dance Central-maraton neste?) og planlegge helgen. Hittil er det ikke satt en dato, men vi sikter på februar.

Så til direkte involverte, hvilken helg passer for dere? Og til indirekte involverte, gleder dere litt, ikke sant? Blir artig!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Hell yes!

Helga ved 29. januar og 26. februar er jeg bortreist, men alle andre passer bra.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
Flotte greier, Filip. Æ glær mæ, og tviler selvsagt ikke på en ny suksess i samme stil som ffsju.
 
#4
Er dette det mest ambisiøse prosjektet så langt? Jeg gleder meg, tror dette blir å eie hvis dere ikke plages like mye med nettet som sist gang.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Men det sier du jo hver gang. :ras:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Det blir å eie, jeg skal ta meg fri i noen dager så jeg kan komme. *krysse ut helga 26. feb*

Men hvilken versjon av RE1 blir det? Jeg er totalubrukelig i originalen takket være siktinga, men jeg vet Moolen får til.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Approved. Wii-versjonen av RE4 vil gjøre det hele vesentlig lettere (og morsommere), men jeg fikser begge deler.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Også Code Veronica på Dreamcast da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Bare sånn angående linjetrøbbelet sist: Flere enn meg som la merke til at på dagen og kvelden var det fullstendig negert, mens midt på svarte natta surra streamen rimelig fint? For meg er iallfall det et hint om at Get sliter med kapasiteten på Tøyen, men jeg veit jo ikke.
 
#14
Resident Evil har jeg dette forholdet til: FY FAEN DETTE ER DET KJEDELIGSTE MEST UBRUKELIGSTE JEG HAR SPILT NOEN GANG

så jeg håper dere kan overbevise meg om at det faktisk er brae morsome spill. Men jeg har også fått med meg at voice actinga er av høy klasse, så samme regel som alltid: INGEN CUT SCENES SKIPPES.
 
#16
Demo. Det virka bra. Mens 1 og 2 og 3 og 0 var helt på trynet :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
RE4 er en helt annen greie gameplaymessig. Og det eier. GOTY.
 
#18
Du måtte ha vært der da de kom for å elske RE 1, 2 og 3. De er ganske jævlig i forhold til story, voiceacting, kontroller og alt det der men det var lettere å ignorere det den gang.


Dette er hvorfor remakene suger:
 
#19
Dette her blır aweşome. Haaper at nettleverandören tıl Justın fınner ut av problemet saann att streamen blır problemfrı
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
Noen, fisk frem den hvor Ada tar livet av seg og Leon bare "ADAAAAAAAA!" [to minutter går] "NOOOOOOOOOO!" [to minutter til] "All because of this stupid virus!". Er vel 2-ern? Koste meg masse med det kostelige spillet, ihvertfall. Jeg er forresten passe flink på RE frem til det blir TPS og homo.