OpenTTD

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21
Ny brønn? Er det ikke bare raffineria man kan sponse? Gidder uansett ikke støtte lokalbefolkningen med midler når det skal være på den måten!

(har 44mill, soh nigga pliiizz)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Jeje, da installerer også jeg Transport Tycoon for 73 gang. Det finnes ikke et spill jeg har brukt mer tid på, og det er mye fordi det er det mest tilfredsstillende og avhengighetsskapende spillet jeg kjenner til. Spillet gjør også at man liker jazz uavhengig av tidligere musikkpreferanser. :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Jeg tenkte jeg skulle dele denne med dere. Det er hele soundtracket til Transport Tycoon Deluxe (med original-temaet som bonus) tatt opp av en fyr som dro frem sin 15 år gamle pc med AWE32-lydkort for nettopp dette. Resultatet er en bråte mp3-er med musikken slik den var ment å låte i 1995.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Øh, det der er tatt opp med AdLib-FM-synth og ikke General MIDI-soundbanken på AWE32-kortet. Altså ikke "slik det var ment å låte", men "slik det låt for de aller fleste". Ikke at jeg klager, digger AdLib-sounden. ^^
 
#26
Jeg har lasta det ned til Macen nå men mangler fortsatt original-filene. Noen som gidder å si meg trinn for trinn hva jeg gjør nå? :p

Så linken Klaymen posta forresten, men det er jo rar-fil, så det er vel no use for meg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#30
Øh, det der er tatt opp med AdLib-FM-synth og ikke General MIDI-soundbanken på AWE32-kortet. Altså ikke "slik det var ment å låte", men "slik det låt for de aller fleste". Ikke at jeg klager, digger AdLib-sounden. ^^
Okei, det er vel to år siden jeg lasta ned pakka så jeg husker feil ang. kortet. Etter min oppfatning var "slik det var ment å låte" temmelig tilsvarende "slik det låt for de fleste", for jeg regner med komponisten hadde det i bakhuet da han lagde musikken.