OPPROP: Få tilbake en anstendig font plix!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Fine? Har du i det hele tatt sett dem? SE HER DA: :D ;) :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Hvis du mener å klage på selve smileyene er du en del år for sent ute, da.
 
#27
Hvem sitt påfunn var det å legge til Live Topic? Enten må dere få orden på det så det fungerer skikkelig, eller drite i hele greia. Noe som er helt sikkert er at det er jævlig irriterende å se en poppuplignende sak når man er midt i et innlegg. :argh:
 

Endre

Ødela forumet
#28
Vi trenger fortsatt større linjeavstand, sånn:



Ikke
sånn

(fra et annet IP Board (versjon 2.3.6))
Jeg har ikke rørt linjeavstanden, så hvordan ble det plutselig et problem nå, og ikke for mange måneder siden?

Hvem sitt påfunn var det å legge til Live Topic? Enten må dere få orden på det så det fungerer skikkelig, eller drite i hele greia. Noe som er helt sikkert er at det er jævlig irriterende å se en poppuplignende sak når man er midt i et innlegg. :argh:
Hva er det som ikke fungerer? Tenker du på når noen redigerer et innlegg og du får beskjed om det?

Redigert: Nå tror jeg alt er satt tilbake som det var.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#29
Nå er teksten og fonten tilbake som den skal <3


Jeg hakke helt skjønt detta live topic greiene. Hva er det? Jeg har fått sånn pop up et par ganger, men jeg ser ikke at det er noe forskjell i innlegga til folk.
 

Endre

Ødela forumet
#30
Hvis en tråd er live, slipper man å laste den på nytt for å se om noen legger til nye svar eller redigerer et innlegg. Tråden holder seg live i en viss periode, og etter det må du oppdatere som vanlig. Det sparer litt ressurser hvis det er mye aktivitet i en tråd, siden databasen ikke må hente like mye informasjon når nye innlegg skrives.

Jeg synes det fungerer greit, men lurer på hva Eivind ikke liker.
 

Endre

Ødela forumet
#34
Flott, flott. Nå har jeg lasta opp en norsk språkpakke til forumet for å teste litt. Det er ikke jeg som har laget den, og jeg har lagt merke til en del feil, men skal prøve å fikse de mest åpenbare. Si i fra hvis dere ser noe skikkelig støtende.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36
Ja, de er stygge som faen, jeg skjønner ikke hvorfor de skal byttes ut hver jævla gang. Scary? :$
Jeg må ha brukt bilder fra cache eller noe i den duren, for jeg så de samme smileyene som vi har hatt i alle år.
 

Endre

Ødela forumet
#37
Jeg må ha brukt bilder fra cache eller noe i den duren, for jeg så de samme smileyene som vi har hatt i alle år.


Sånn bittelitt seriøst: Ser ut som det er en del arbeid med språkpakka, men skal prøve å få gjort en del. SirkusMartin har også sagt at han vil hjelpe til.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
Jamen faen da, dere vil "bytte tilbake til de gamle", da er det en helt kurant tolkning. Steril tekst på internett, lær dere hvordan det ikke overfører tanker og sinnstilstander uten videre.
 
#40
Tenk på alle hackerne som prøver å få tak i passordet ditt hver dag. Hvis du ikke skifter klarer de det snart!