Overlord

#1
Noen flere som har testa Overlord til PC eller Xbox360? Det har release idag. Jeg testa demoen på 360n og ser ut som det blir å skaffe til PC også bruke 360-kontrollern der. :)
Flere som får noe slags flashback til Dungeon Keeper med dette spillet? Ser ut som dette spillet passer til alle som er litt maktsjuk og elsker å la andre gjøre drittarbeidet for deg.

Her er LINK til den offisielle siden for litt mer informasjon.

Gamespot har link til PC-versjonen her.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Prøvde demo-versjonen til PC for en ukes tid tilbake, likte det ikke noe særlig så jeg gadd ikke å laste ned demoen til 360en. Likte ikke settingen, likte ikke hvordan du kontrollerte minions, rett og slett ikke min smak.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Fikk ikke engang demoen til å starte og jeg er ikke den eneste. Ryktene vil ha det til at Overlord ble pusha ut for å unngå "tidenes spillhøst".
Uansett hadde jeg venta og sett hva ikke bare anmeldere (som pleier å late som spill ikke har bugs) og resten av internett syns. Særlig når det gjelder PC versjonen.
 
#4
IGN ga det 8.1 om jeg husker rett og har selv fullført demoen på PC, likte det veldig godt og lurer veldig på å skaffe spillet. Syntes det var veldig lett å kontrollere og likte måten man bare kunne stå forran ett hus og sende impene inn for så å se huset fall sammen rimelig fort med glade imper som løper ut med loot. Syntes også stemmene var morsomme og syntes det var artig at flere av impene kom tilbake med gresskarhjelmer etter at jeg hadde sendt de for å ødelegge en gresskarfarm:D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg syntes Overlord-demoen minte om Pikmin + Dungeon Keeper + Fable, og det var jeg visst ikke aleine om. Har lyst på det, tenker jeg går for 360-versjonen for minimalt med stress. Spørs dog om ikke det blir til høsten en gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Bestemte meg for å gi det en sjangse til og denne gangen fikk jeg faktisk starta det. :v:
Er ikke helt sikker på hva jeg syns etter en times tid. Alltid gøy å være slemming, men så langt syns jeg ikke jeg er så slem. Hobbitene man slakter er jo noen dicks, men det syns jeg jammen menneskene er og. Er det i det hele tatt noen grunn til å la folk overleve. Han gamle gnomen sa noe om at folk ville gi meg penger da, men hva skal man med det?
Ellers er det artig nok å loke omkring mens goblinene mine herjer. Syns dog verdenen er litt uoversiktlig uten et kart. Er småfrustrernde å komme inn i landsbyen og se det er femten porter ut.
Ellers kjører det greit på max settings, men jeg ville ikke testa dette på en PC uten en gamepad.
Vil ihvertfall prøve å legge noen flere timer i det.
 
#7
Det er det som er det morsomme med Overlord. På tross av at det stiller i klassen for "originale" spill namedroppet jeg og Gillen nøyaktig de samme fire spillene da vi skulle beskrive det. Som du sa, Yeti, Pikmin, Fable, Dungeon Keeper - og jeg tilføyer Sacrifice. Gillen tilføyet Diablo i tillegg til de fire andre.

Spørsmålet er om det er en god eller dårlig ting at spillet ditt kan beskrives som "A møter B møter C" For min del virker det som Overlord ikke er helt bra nok til at jeg gidder bruker penger på det.
 
#8
Etter hva jeg har sett aa hoert saa blir dette spillet plassert i kategorien "morsomme buggete lavbudsjettspill" sammen med Tenchu Z, Earth defence force, Vortex osv.

Er det riktig av meg? Spillet ser skikkelig morsomt ut og jeg plukker det vel opp en eller annen gang, men jeg kan jeg faa en bekreftelse eller avkreftelse paa utsagnet mitt?
 
#9
Har ikke lest noe om at spiller er buggete og om det er lavbudsjett vet jeg ikke helt. Codemasters er nå ikke det mest undergrunnsselskapet her i verden. Spiller har hvertfall grei grafikk og en flott arkitektur.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Overlord er vel lavbudsjett sammenlignet med Gears of War, så på den måten kan man vel si at det er riktig...
 
#12
Sammenlignet med Gears of War er Overlord et lavbudsjetts spill, sa han. Ikke at de var et lite selskap på 3 personer som sitter i en skitten kjeller i Bulgaria og suger kuk for å finansiere spillene sine.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#13
Overlord ser jævla kult ut og demoen var ganske gøy. Tror jeg skal teste dette spillet nærmere. Minions er alltids gøy! :)
 
#14
Spilte igjennom demoen tidligere idag, og det var overraskende gøy. Tror jeg skal sjekke ut fullversjonen en gang jeg får spenndollars.
 
#15
Har skaffet meg spillet og spilt en god del nå og ja, det er gøy! Har skaffet meg alle typene minions det virker som man kan få og det er småherlig med gode kombinasjoner av krigere, artilleri og gærne jævler som hopper på alt som er av fiender:D(du har jo også de blå impene som er de eneste som tåøer vann, men kan ikke drepe noe om de så hadde en rakettkaster i hendene) Og jepp, man kan pimpe slottet ved å kjøpe diverse barske ting og lage nye våpen og armor:D Kan anbefale det til dere alle igrunn, ikke akkurat verdens beste spill, men det holder til god underholdning:D

Og hvem liker ikke å drepe zombier, dverger og andre fabeldyr? Har hittil ikke opplevd bugs og annet dritt, det eneste er at spillet har fryst ett par ganger, men det autosaver rimelig ofte og har ikke fått problemer igjen når jeg kom meg tilbake der spillet frøs sist. Så, ja, absolutt verdt å skaffe seg for litt god udnerholdning:D Og sånn til slutt så er karakterene i spillet morsomme også.
 
#16
Det er god humor i spillet ja, spiller det på PCn selv med Xbox360 padden. Har enda ikke merket noe til frysing eller bugs i spillet faktisk, noe som visstnok hevdes til PC-versjonen? Har bare kost meg noen få timer med det enda, har mye annet som tar veldig mye tid nå i sommer så jeg får ikke spillt så mye som jeg egentlig skulle ha gjort. Men det er et veldig koselig spill å sette seg ned med å slappe av noen timer om gangen når man først får tid, har ikke noe å utsette på dette spillet enda ihvertfall (bare at jeg skulle hatt bedre tid til å spille det litt mer).
 

Jante

privileged CIS shitlord
#17
Et underholdende spill som jeg storkoser meg med for tiden. Har ikke hatt noen problemer ala Maximum her, og jeg spiller også PC-versjonen. Jeg bare digger mine minions, særlig de brune folka. :)
 
#18
Har spillet selv nå, og det er "greit nok". Men jeg sliter litt: Hvordan i helvete bytter man spells? Altså, mulig det er fordi jeg har cracka versjon, men jeg får det absolutt ikke til. Bleh. :(
 
#20
Keyboard ja. Har en misstanke om at det er cracken som gjør det. Funnet ut såpass at det er noe med F-tastene (får opp en sånn merkelig sirkel når jeg trykker på dem), har testa alle mulige kombinasjoner med det, ingenting ser ut til å funke.

Cna it be halp time now plz.