[PC] På siden av Planeten 2 [Steam 20.11]

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#22
Jada, 2-3 ganger i uka så langt. De skryter veldig av en stor optimiserings-milestein som de jobber med for tiden og som sansynligvis kommer ut i januar eller februar.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#23
Det ble homret.


Fakedit: Framoverplaner for spillet. Hvis du tåler å grave gjennom all svadaen så er det noen artige aspekter. De planlegger å ha alle 3 kontinentene i samme instans og koblet sammen via vann, vannfartøy, og muligheten til å bygge egne baser for å skaffe special dollarer du bruker på special... ting...
http://www.vg247.com/2012/11/30/pla...ear-plan-wants-to-run-until-2025-if-possible/
 
#25
Store planer for å fikse systemet slik at det blir som det var i PS1.

Så, hvem spiller? Har endelig fått meg duganes maskin, blir å eie!

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#26
Jeg spiller ennå, men helst på Connery som NC.

Denne helga er det dobbel xp og cash rates, bare sånn beteve.
 
#27
Beste prisen får man ved å kjøpe seg et Wallmart kort fra statene, da får du 4000 poeng totalt for 15 amerikanerdollars. Helt kurrant pris mao.
Vet ikke hva jeg skal med mer nå, bytta en World of Tanks kode mot en amerikansk PS2-kode, så jeg fikk 5000 i bonus på toppen av de 15000 jeg fikk fra 3x salget. Har kanskje overdrevet litt?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#28
Har ikke casha inn gtx-koden min ennå, vurderte å bytte WoT/Hawken-kodene mot mer PS2 men orka ikke efforte. Det er litt som du sier, ikke så mye vits i mer så snart du har den ene rifla du ville ha, zepher, og en hatt.

Ganske labert med utvalg på hva du kan bruke penger på egentlig. Decals og ornaments ser man jo nesten ikke, og når du har en camo som gir deg en farge du er fornøyd med så ser jeg ikke helt poenget med flere.
 
#29
WoT får du solgt in a jiffy, bare pass på at du får riktig: US er 5k monopolpenger, EU er camo osv. Byttet min her http://www.reddit.com/r/GameTrade/ - bare pass litt på, få gjerne din kode først og plott den inn før du gir ut din egen.

Vurderer å teste NC, Goons er vel der? Ellers har jeg en 22 medic (med grisedårlig KDR siden jeg har spilt medic på 15fps) på Miller uten større kjærlighet mot henne en at jeg faktisk har satt på den 50usd koden på henne.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#30
(orka ikke efforte i dette tilfellet=gav dem heller bort)

Eneste grunnen til at jeg dro til Connery var at jeg hadde en par kompiser der, men ser at noen av utviklerne spiller der også som drar en del folk. Det er en par større allianser som er dritflinke og det tok meg litt før jeg forstod at "åja det er jo bare halve VS/TR-popularsjonen som er crackshotelite ESF-piloter" og ikke at det var min feil når jeg blir turbolaser'd ned på et drøyt sekund.
 
#31
Litt drøyt å spille på en west coast server da, men skal titte innom. Først skal jeg teste ESF for første gang :hug:
 
#32
Har aldri fått satt meg inn i Planetside 2. Men jeg testa for noen dager siden etter en patch som skrur på PhysX var tilgjengelig og det var en vesentlig oppgradering på det visuelle. Men jeg merker spillet trenger en patch og ti til, er ikke helt optimalisert kan man si.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#33
Jeg får 40-60fps med alt max så lenge jeg ikke kjører SSAO, men så kjører jeg bare én stakkarslig ensom skjerm også.
 
#34
Hva er nicket ditt på Connery? Mekka en toon der, Hagestolious (yeye)


PhysX funker med mitt setup med maks fps, men dæven de overdriver med effektene ja.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#35
Heh ja. Jeg AT-minet en sunderer og det blei fractal 80's-musikkvideoeffekter.

Jeg er Lars på connery. Mulig jeg spiller litt i kveld. Vi får se.
 
#36
Okay, så jeg hadde en liten opplevelse i dag. Spiller VS på Miller i outfittet Dignity of War, et ganske casual outfit med storinntrykk hver fredag for de som gidder.

Vanu tok vel tilbake Indar (hovedkontinentet) på torsdag etter at Terran Republic tok det midt på natta (vi tok det tilbake mens NC og TR sloss på et annet kontinent. Oops.)


Gikk omtrent slik: Vi er fuuuuuuck'dd! (Vanu er lilla)


Rally! Dette klarer vi!



Sup?



Ide! La oss stupe med Galaxy transport med 70 light assault (som kan fly litt) ned i basen NC har i ryggen, rulle over de og snu hele kampen? Jess!





Ente i Allatum Biolab som vi klarte å holde, og har derfor fremdeles "cap" på hovedkontinentet. Nice! Selv med færre folk klarte vi å holde de tilbake.

Ps: Bonusfraktaler: PhysX. :smugdog:
 
#37
Dobbel xp nå frem til søndag vel. Blir å prøve igjen :)