Paper Mario 2

#2
Du må ha det!
Gamespot score 9.2
It's practically overflowing with wonderful, funny characters, memorable subplots, inventive gameplay, and beautiful visuals, and it's lengthy and quite challenging to boot. - Greg Kasavin
 
#6
Bare for å advare... det er et ganske lett spill, kan bli ferdig veldig fort.
 
#7
Da er det kjøpt, pakket in å ligger å venter til julaften! Hehe, må kjøpe litt pakker til seg selv også vettu.

Spillet er litt kort sier du Thomas? Jaja...liker ikke langtrekelige spill uansett jeg. Bare jeg har noe å slå ihjel litt tid med frem til WOW kommer så er jeg happy :)
 
#9
Opprinnelig skrevet av Thomas@17.12.2004, 01.55
Bare for å advare... det er et ganske lett spill, kan bli ferdig veldig fort.
150029​
Lett og lett. Syntes det er hardt nok selv, og det er iallefall mye mer underholdene enn å lide seg gjennom alle de irriterendes random kampene til Final Fantasy. Men whatever, hvis du foretrekker sånt så er det greit for meg. Jeg derimot holder på å kose meg ihjell med Paper Mario 2. ^.^
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#10
Heh, jeg har spillt det en stund nå, og jeg synes ikke det er altfor lett. Alle fiender er fotsatt litt challenge og du kan faktisk risikere å dø av og til, selv på level 20.

Klokka mi viser rundt 35 timer nå, og jeg mangler 1 crystal star og den siste dungeonen. Jeg hoppet også med vilje over mesteparten av sidequestsene fordi jeg ikke orket å vente med hovedstorien (den er faktisk ganske spennende... :flau: ), noe som kunne lagt til en god del timer hvis jeg kjenner spillet rett.

All kudos til Nintendo uansett, som klarte å holde meg foran spillet så lenge, noe ufattelig mange (j)RPG'er IKKE klarer. Dette er noe av det beste du finner på spillecuba i år, så jeg anbefaler virkelig alle dette spillet!
 
#11
Jeg døde ikke en gang jeg... runda det på ca.25 timer tror jeg.
 
#12
jeg har spilt det litt hos en kamerat, utrolig morro spill.
paper mario på n64 var jo noe for seg selv, og pm 2 hadde høye forventninger hos meg. levde opp til dem, alle som èn.

*gleder seg til å få lånt det :svette: *
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Jeg vet jo ikke hvor langt det er, men har spilt ca. åtte timer og befinner meg helt i begynnelsen av det andre kapittelet. Har vært utrolig fascinerende så langt, det skal være sikkert. Et av de beste ... nei, det beste RPG-spillet jeg har spilt. Passe vanskelig, passe mye dialog, god historie, solid gameplay ... Jeg skjønner ikke hva man skal utsette på det. Man får riktignok litt mye hjelp. Det var ikke grenser for hvor mye hint og tips man skulle få om hvordan man beseiret dragen på slutten av kapittel 1.
 
#14
Er det i nærheten av like bra som ener`n til n64 så burte du kjøpe det.

paper mario var ett knallspill.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#17
"Ta en god dose nostalgi, en ekstremt god dose nostalgi – legg til sjarm, litt dybde, humor og en helt spesiell grafikk og du har Paper Mario, et rollespill til Gamecube som passer for de fleste, men kanskje aller mest for Nintendo-fansen."
Er det ett rollespill? :usikker:
 
#18
Etter å ha lest den anmeldelsen så fikk jeg nesten lyst til å gjøre det samme. Det var ingen variasjon i ordbruken og setningene var lange og kjedelige. Lurer på hvor mange ganger han brukte ordet nostalgi (hva betyr ordet egentlig? :flau:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Opprinnelig skrevet av Ultrag@27.12.2004, 20.35
http://x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=531
154422​
>_<

«Referanser til åttitallet» ... Paper Mario til N64 kom vel strengt tatt i 2001. Hvis det ikke er det aller første Mario-spillet til NES han mener, men jeg kan ikke helt se de store likhetene mellom de spillene.

Dessuten «blar» man ikke over til neste side når en kamp begynner, men det er derimot et teppe som faller ned. Når man skriver en såpass kortfattet og uinnviklet tekst, bør man unngå slike feil. Dessuten kan jo fyren verken kommaregler eller regler om særskrivning ... Språket hans er på ingen måte godt nok til å publiseres, synes jeg.