Partyspel

#21
I pitty you.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#22
Det er jo Samus som er heit, dog jeg suger med henne, akkurat som med alle de andre ( Bare ikke like mye...).

Er visst ingen som har nevnt Zelda: Four Swords Adventures. Har spillet og kost meg sammen med Alucard selv om vi ikke har kommet så langt enda da... Men da må du jo ha flere GC-GBA kabler, noe jeg er så heldig å disponere to av :)
 
#23
syns du ska kjøpe dæ mario party 6 æ.....
viss ikke d..ikke kjøp 5 :tommelned:
kjøp heller 4 da...mye bedre :tommelopp:
 
#24
Opprinnelig skrevet av Hero of time@24.02.2005, 22.22
syns du ska kjøpe dæ mario party 6 æ.....
viss ikke d..ikke kjøp 5 :tommelned:
kjøp heller 4 da...mye bedre :tommelopp:
181423​
Har du seksern?
Er det bra?
 
#27
Jeg syns enda at Mario Kart: Double Dash!! slår an. Har hatt det lenge, og likevel satt jeg og venner og spillte det i flerfoldige timer i går.

Baby Park med fire spillere og ni laps blir så kaotisk og spennende som du får det.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Hero of time@24.02.2005, 23.22
syns du ska kjøpe dæ mario party 6 æ.....
viss ikke d..ikke kjøp 5 :tommelned:
kjøp heller 4 da...mye bedre :tommelopp:
181423​
Helt enig. 5`ern er så forvirrende med alle capslene.
Velg 4`ern eller 6`ern. Spilte 5`ern i dag, og vant. Heldigvis.

PS. I 5`ern er det mye vanskeligere å få tak i stjerner.
 
#30
Må si meg enig med Klaymen. Beste party spillet er og blir Mario Kart. Dubble Dash er dritkult å spille med venner! Singleplayer blir det litt tamt. Heldigvis trenger man ikke spille singleplayer for å unlocke nye ting


Har ikke prøvd noen av Mario Party spilla, men husker de fra N64. Jeg ble litt fort lei de, men Mario Kart varer evig!
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#31
Spill som er veldig moro i multiplayer:

1. Super Smash Bros Melee
2. Marioparty 5 eller 6
3. Timesplitters 2 eller Future Perfect
4. Donkey Konga 1 eller 2
5. Mario Kart Dubble Dash
 
#32
Opprinnelig skrevet av Scary Paladin@25.06.2005, 15.01
Spill som er veldig moro i multiplayer:

1. Super Smash Bros Melee
2. Marioparty 5 eller 6
3. Timesplitters 2 eller Future Perfect
4. Donkey Konga 1 eller 2
5. Mario Kart Dubble Dash
236131​
Jeg har aldri prøvd Timesplitters 2, Future perfect, Donkey konga 1/2, SSBM eller noen av marioparty spilla. Så jeg er vel ikek så inne på partyfronten egentlig. Men Mario Kart er konge
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#33
Marioparty og Donkey Konga spilla er sinnsykt moro, men egner seg egentlig best i 4 player. Bra til fester der alle er like gode og man kan bytte på å spille.

Super Smash Bros Melee og Timesplitters er litt mer avansert og egner seg vel ikke like bra til fester. Dette er vel spill som man spiller med folk som kan det og det blir vel litt mer seriøst p.g.a. det. Uansett er det utroligt moro i multiplayer. Spesielt hvis du har noen venner som er sånn ca på samme level som deg selv og noen av dem ikke er så veldig gode tapere :D

Mario Kart er alltid moro!
 
#34
SSMB er vel ikke så komplisert. Med mindre den plutselig har blitt 200% mer teknisk enn det til N64. Har bare prøvd det til N64, virka ganske enkelt det da. Mer komplisert slåssespill blir vel Soul Calibur II osv.
 
#35
Supersmashbros, a minute to learn, a lifetime to master :p

Er veldig lett å komme inn i det, men spiller du mot en som har skikkelig erfaring har du ikke sjangse. Like stort skritt mellom gode og dårlige her som i andre slossespill.

Når det gjelder partyspill har jeg sittet utallige timer med Super Monkey Ball, spesielt det minigamet der man skal fly utfor en hoppbakke og lande på forskjellig plater.
 
#36
Jaa! hadde helt glemt MonkeyBall, en kompis av meg hadde det, vi brukte å spille i flere timer. Det minigamet hvor man flyr. Var dritkult
. Singleplayer var helleri kke så værst, ganske orginalt spill. Har ikke testa 2ern though.

edit: Husker også boksinga og minigolfen
, men de brukte vi ikke like mye tid på. Digga e oppgraderingene på boksinga da!
 
#37
Jeg har spilt en del Wario Ware og det er veldig festlig.Liker det bedre enn Mario Party spillene, men de er nokså morsomme de også.

Det aller mrsomste party spillet er vel Donkey Konga, men da må du nesten ha minst 2 trommesett og det kan bli dyrt...

Har bare så vidt prøvd super monkey ball og kan ikke si at jeg likte det så veldig,men det er jo min personlige mening da.Tror det er bra bare man setter seg litt inn i det.
 
#38
Skriv inn rekordene deres fra hvilket som helst partyspill, moro å se hvor gode mine rekorder er i forhold
 
#39
Det er nevnt flere ganger før men, Donkey Konga 1 eller 2 eier de fleste partyspill. Det er virkelig å anbefale
 
#40
Det tøffeste er jo Super Monkey Ball, men har ikke prøvd 2'ern da. Noen som har det? Er det bedre enn 1'ern?