Persona: How I learned to stop being emo and love JRPGs

#21
Så har du kost deg med Persona 4, Thinaran? :)

Jeg fikk det på julaften, og koste meg hele ferien. Elsket spillet veldigveldigggggggggggg.



Bidrar med et bilde, siden du allerede har dumpet litt :p Jeg har sykt masse fanart fra både P3 og P4, om noen ønsker kan jeg legge ut en .zip-fil så fort jeg får sortert det litt.
 
#23
Jeg brukte bare 75 timer ellernoe :p Jeg grindet sykt lite, var i hver dungeon bare 2 ganger før jeg fullførte den. Noe jeg angrer på er at jeg gjorde Magatsu Inaba ferdig 24. Desember, så jeg fikk aldri noen spesiell date :( Rakk aldri å komme lenger enn rank 5 med Naoto ellernoe heller :sukk:

Og digg du er enig, Kanji er favoritten. Tett etterfulgt av Teddy :D

Magatsu Inaba og Secret Base er god tier btw, med tanke på både musikk og design.


Ser at du skriver at slike ting som campingturen er litt dumt, men jeg digger de :( Det burde vært fler!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#24
Sorry mate, (skru opp bassen!) :p


Ting som campingturen og culture fest er gøy, men de er fryktelig lange og er så godt som ikke-interaktive, og det er ingen savepoints på minst en time.
 
#25
Sauna sin er på tredjeplass. Den gjør meg skikkelig pumppped.

Jeg må si at historien var skuffende da. Den hadde utrolig godt potensial, jeg mener TV-MORD OG DETEKTIVARBEID. OMG LISSOM. Men den gikk ganske downhill nærmere slutten, selv om det var sine høydepunkter. Persona 3 sin historie er bedre med stor margin, men P4 KUNNE blitt bedre enn den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Tre år gammelt spill = shizzle, ikke nyheter: Persona 3 kommer til PSP under det klingende navnet P3P. En del nytt virker det som, og spillet virka jo greit det lille jeg orka å spille det på PS2 (maskinens feil, ikke spillets). Skal nok plukke opp dette om halvannen måned.
 
#28
Poster det likesågodt her siden det er kanskje ikke verdt sin egen tråd på dette forumet: Persona 2: Innocent Sin får en remake på PSP og her er åpningsekvensen. Innocent Sin er versjonen som aldri kom ut av Japan på grunn av Hitler og homoer, så la oss håpe at det kommer nå (noe det helt sikkert gjør). De få tingene jeg vet om remaken er muligheten til å velge mellom original og remastered musikk, og mer brukervennlig gameplay. Jeg gleder meg, hadde planlagt å spille dette lenge!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#30
Hvorfor er det så mange som kaller den navnløse hovedpersonen for Minato?
 
#31
Han het det i den offisielle mangoen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
I andre nyheter satt vi igang med Persona 3 for en liten stund siden, men PS3en pulte lagringene og begynne på nytt var ikke aktuelt. Kan jo si det er alt hva tråden lover, ikke for alle men veldig solid for de med tålmodighet og interesse. Dessverre har jeg fra før spilt Persona 4, og forgjengeren blekner en del i forhold til storebror i mine øyne, så om du skal spille begge kan det være greit å begynne med Persona 3!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#33

Animuguu~

Ser mye bedre ut enn den "Persona 3"-animen som ikke hadde noen demoner fra SMT-universet, handlet om helt andre folk bortsett fra en liten Igor og Akihiko-cameo, og var generelt møkkakjedelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Det der ser jo helt sjef ut, skal sees. Ikke minst fordi musikken i P4 er Den Beste og den høres fortsatt funky ut. Også Junes-sangen på slutten da knis.
 
#35
Graver opp denne tråden fordi Persona 4 har også fått et remix-album som P3 fikk, og det er fett. Mediafire med hele album!!

Det er vel også verdt å nevne at Persona 4: The Golden blir en remake/enhanced port til PS Vita, med hvertfall en ny unik karakter og en hel haug annet nytt og for det meste uspesifisert innhold. Om jeg gidder å kjøpe Vita gleder jeg meg.

Ooooog slossespillet med hele P4 sitt cast PLUSS Aigis fra P3 som dæljer løs på hverandre. Blir gloriøst
 
#36



Altså, det begynner å bli JÆVLIG vanskelig å la vær å kjøpe en Vita for dette spillet alene.

Bonus 1:
Bonus 2: