PES 2008 XBOX 360 Demo ute nu!

#21
SITAT(Yetipants @ 23.09.07, 11.22) 83106
Får si at jeg prøvde demoen, og klarte faktisk å score et mål, men da jeg gikk inn på hjelpefunksjonen for å sjekke kontroller, og fant ut at det er fem sider man må pugge, gav jeg opp. Sikkert et bra fotballspill, men jeg kommer ikke til å gi det en sjanse til.
[/b]
Dette er ikke noe du trenger strengt tatt å pugge. Det holder å kunne de mest vanlige funksjonene.
Jeg startet å spillle dette herlige fotball spillet allerede til PSX når det gikk under navnet ISS Pro Evolution.
Ja, det var vesentlig mye vanskeligere enn FIFA. Mesteparten av skudda gikk 5 meter over mål :$

Men med litt øvelse satt skuddene som ei kule. De mest avanserte trenger du feks ikke å bry deg om enda.
Det blir litt som Tyrion sier, du trenger ikke kunne alt med en gang for å kose deg med spillet.

Jeg har ikke roen på 10string comboer i Tekken, hender at jeg plukker det opp og spiller det uansett ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Jojo, men jeg er veldig lite interessert i fotball (les: Ikke i det hele tatt), så motivasjonen er liksom ikke helt til stede.
 
#24
Da MÅ du bare prøve fable. Du kan sparke høner, akurat som i fotball, og jeg har funnet ut at det er akkurat det spilleren VIL!
 
#25
Synes PES '08 Var kjempe bra jeg. Har spilt PES 6 en stund både med bror og online. PES '08 var utrolig gøy. Synes det virket som en enda mer realistisk bevegelse på ballen, eller hva du skal kalle det.
 
#26
SITAT(COWbob @ 23.09.07, 19.08) 83179
Da MÅ du bare prøve fable. Du kan sparke høner, akurat som i fotball, og jeg har funnet ut at det er akkurat det spilleren VIL!
[/b]
Har gitt Fable en sjanse. Ikke noe for meg. Sparking av høner har en begrenset levetid ;)
Testet ut Oblivion på PC, det var definitivt ikke noe for meg.
Kom til CD3 på Final Fantasy 7 tror jeg det var. Er nok min største RPG bragd :p

Men tilbake til tema..

Jeg håper for guds skyld de fikser litt på nettkoden. Har tapt ett par kamper i det forrige spillet pga lagg. Det er surt når man har startet bra, ligger over med to scoringer og så kommer lagg trollet og eter deg :eek:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27
Hvis du mener at Fifa er mer realistisk enn PES, Revan så lurer jeg på om du noen gang har rørt en ball.

Demoen var bra. Likte som Tyrion nevner at de spillerene med et ganske unik måte å springe på, også har det i spillet, som f.eks. Ronaldo.

Kan nevne at jeg prøvde demoen for Fifa 08 også, og det var en fryktelig opplevelse. Ujevn framerate, treigt, og alt for mye stil i steden for faktisk innhold. Eneste som imponerte var (som vanlig) lisensene, til dels grafikken og at det nå faktisk går ann å si til seg selv "eyh, der er Chivu, jo" på grunn av spillerene likner veldig mye på seg selv.


Når er release for Pes?
 
#29
SITAT(Ronin @ 29.09.07, 19.47) 83800
Hvis du mener at Fifa er mer realistisk enn PES, Revan så lurer jeg på om du noen gang har rørt en ball.
[/b]
Det tviler jeg på han har ..uten om sine egne da. :v:
 
#30
Lasta faktisk ned demoen jeg og. Har ikke spilt noe fotballspill siden Fifa 99, men må si jeg likte dette. Nå har jeg ingen interesse i fotball sånn ellers, men spillet her kan jeg fort begynne å digge merker jeg. Det er dypt.. går nesten ann å se på det som et jævla hektisk RTS med direkte kontroll over spillerene til en : o