Håh, prøv å gjette hva jeg har fått tak i til PS2.

Poster litt inntrykk når jeg har testa litt og blodsukkeret har sunket igjen.
EDIT: Ja det var jo og et spill... :wth:
Enkelt og greit, jeg spytter på de som bruker penger på dette. På den annen side er dette et spill man bare må prøve ihvertfall en gang i livet. Kan ikke huske sist jeg lo over hvor balleharry gjennomført noe var.
Man starter spillet med å velge "offer" for pimping. Det første man gjør så er å farte omkring i Pimp City og samle penger. I motsetning til hva man skulle tro har dette slett ingen ting med faktisk hallikvirksomhet å gjøre, istedet er det minigames som står på plakaten. Man kan enten kjøre forbi folk på gata og "holla at dem" eller "ghostride the whip". Begge disse utføres i typisk DDR stil, bare at de krever så slapp hastighet på trykkinga at et dovendyr med sovesyke kunne gjort det. Nøyaktig hvorfor man får penger for dette vites ikke, men det er ihvertfall så enkelt at man får bygd opp budsjetet i løpet av noen minutter. Når man så når målet må man forte seg til "offeret" og se en pinlig scene hvor Shizzbit ringer på døra og holder et typisk intervju fra serien. Det som er artig her er at Shizzbit er den eneste som ser ut til å ha en viss forståelse for hva skuespill er for noe. Jeg nekter å tro at de andre rollene er gjennomført av andre enn utviklerenes venner og familie på en dass med en diktafon fra 1972. Det at de ikke har giddi å sponse på seg leppebevegelser på modellene gjør det bare enda bedre. Derimot er generelt folk flest her flinke til å hoppe, sprette og vifte med armene som spastiske aper.
Uansett får man så overlevert bilen til offeret og her starter del to av en pimpinga. Man må nå kjøre mot klokka og rekke innom flest autosjapper for å oppgradere diverse aspekter ved bilen. I ei sjappe skal man feks. kjøpe hjul og her har man forskjellige prisklasser å forholde seg til. Når man så har valgt spiller man enda en liten DDR-klone for å se om man kan få avslag i prisen.
Grunnen til at det hele går på tid er sef. at det også er en annen pimper ute og kjører med akkurat samme bilmodell som deg og han driver også å oppgraderer.
Det gjelder også å velge riktig ekstradill til riktig "offer". Feks. var dama jeg drev å pimpa for modell så da var det bare naturlig at jeg gjorde om bagasjeplanet på pickupen hennes til miniatyrpodium hvor hu kan sprade fram og tilbake. :rulleøyne:
Så når tida er gått ut møtes begge biler tilbake hos Shizzbit og "offeret får velge seg en vinner. Om hu velger din bil har man klart brettet og kan finne seg et nytt "offer".
Og slik fortsetter det til man har klart alle 15 bretta, men jeg tviler på at jeg noensinne kommer til å fyre det opp igjen. Med mindre jeg har veldig behov for å peke og le av et av tidenes mest harry spill.
Forøvrig er dette første bilspillet til en Playstation med digital svinging jeg har vært borti siden Sony lanserte dualshocken.