PIMP Party

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Baronen@30.07.2004, 23.02
Mandark: Ikke denne sommeren? :grine:
81061​
Det er nok litt for sent å arrangere et spilltreff denne sommeren nå, tror du ikke? Man må jo nesten legge slikt til en tid da flest mulig kan komme.

Opprinnelig skrevet av Hakara+31.07.2004, 20.28-->
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@31.07.2004, 19.17
<!--QuoteBegin-Hakara
@31.07.2004, 19.44
Hvis du sponser flybilletten er jeg game. :julenissen:
81389​

Det gjer vel vi alle :p

Men hadde ikkje det vore bøst med eit SG-treff i Sykkylven?

...kanskje ikkje...
81400​

Ulsteinvik hadde vært da båmb, selv om jeg bor i Oslo.
81405​
[/b]
Det har skjedd noko liknande, nokre folk frå Battlefield.no-forumet kom frå Ulsteinvik til Sykkylven.

Joda. Jeg vil gjerne kommer.
Kommer kun vi det holdes i Oslo.
Gidder hverken reise til Stavanger,
Sandnes, Bodø osv.

Opprinnelig skrevet av Epzilon@31.07.2004, 20.28
Jeg kjører gjerne fra Stavanger til Oslo for å treffe dere folkens. jeg kjører på 6 timer. CockMcBalls og Jani kan også bli med...
81406​
Meg da? :grine:

ok....det kan hende det blir noe Spillegal treff, men vi må første finne lokale i oslo, eller i nærheten av oslo... fordi majoriteten er der, og da holdes det der. Men vi må finne lokale, hjelp?

Dudes!

Har jævlig vondt i skuldrene etter masse blodprøver og sprøyter mot diverste sykdommer, faen ta militæret!

Disse bildene her er fra Fighting gatheringen vår fra sommeren, der vi brukte tre TVer og tre projektorer, dette kan også gjøres for et eventuelt nytt Spillegal GP; da må trolig antall utstyr økes. Jeg dimma militæret, så kanskje noe sånt kan skje om ikke alt for lenge; får høre litt med Iliuz osv. Angående lokale så må det nesten bli Oslo området.

Stay tuned.

ja...smuuud, det ser veldig bra ut. Men lokale, hvor var det? Snakk med Iluiz, hvis du ikke allerede har snakka med han duke, la oss seriøst få til noe denne gangen!!

EagleJin

Bear Necessity
Jeg har nr. til utleier av lokalet som viser på bildene..

Det lokalet tar ikke mer enn 25 pers (maks), så det kan bli guffent å holde et sg-treff.. Tatt i betraktning at det bør være fler enn 25 av 1200 medlemmer som er interesserte i å komme...

Da trenger vi bare sjefenes samtykke, så er vi igang!!
Egentlig ikke da, men. :)Og vi er heller ikke igang da.

Du må huske NiloPilo, om dette i det hele tatt lar seg gjennomføre, det er greit at du er entusiastisk og optimistisk; noe som er bra. Men vi må også være realistiske. På det forrige Spillegal Gp så holdt vi på en stundt før vi annoserte det.

Ja sant det. Men la oss få fart på sakene, er det noe jeg kan gjøre, si ifra med en gang. Noe dere trenger, jeg prøve å skaffe. Bror alt mitt er ditt. Ikke for å mase eller noe slikt, men "Let's Get It On"

får moppelappen nå i 10. klasse, eller, jeg skal iallefall gjøre et ærlig forsøk. ^_^

Kanskje til neste år?

rettelse: Lettlappen, men det kalles faktisk mopedopplæring og mopedførerbevis opptil 125 ccm etter hva jeg har fått vite.