PIMP Party

C

Crizpy

Gjest
Hvis jeg kommer, så skal jeg anskaffe meg 1 stk. Gnirrgurr t-skjorte før avreisen. wuha...

hm, jeg har tilgang på et lokale som rommer rundt 400 personer som vi pleier å arrangere nyttårsfeiringer på å 17 mai osv... det har en scene hvis man booker et band. kan sikkert booke graceland deadheads (Lokalt metal band som varmet opp for turboneger) mot et par tusenlapper...

men så er det da absolutt ingen som gidder reise til narvik på spillegal treff, å det skjønner jeg godt... så da dropper vi det :ler:

når sånn ca. blir dette treffet? skal til oslo om en måneds tid å blir der en uke eller no så hvis det klaffer så er jeg med... :tommelopp:

Lokkeman

Lokker DINE barn
Opprinnelig skrevet av eXploSer@20.08.2004, 05.49
rettelse: Lettlappen, men det kalles faktisk mopedopplæring og mopedførerbevis opptil 125 ccm etter hva jeg har fått vite.
90325​
har du plass til meg bakpå, jeg kan synge sanger hele veien?

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@20.08.2004, 15.51
Kuk. Jeg har aldri hatt noen navnelapper

:(

:)
90498​

Veeeeeeeldig lett å lage..

:kos:

Jeg er så absolutt med! Hvis jeg får sitte ved siden av Cjap... :D

Spillegal LAN hadde vært mye kulere...

Vi (theLAN) planlegger å arrangere ett LAN-party 24-27-september for ca 500 folk i Oslo (på Kjelsås). Vi kunne tenke oss å ha ett område hvor spillegal-folk (og andre konsoll-interesserte) kan samles og spille, samt kunne bruke som ett chillout-område for de som er der med pc. Inngangsprisen vil bli ca. 100 kr dagen eller ca 400 kr for alle dagene. Vi har egen sal for soving, og vi kan bidra med ett par prosjektorer og tver. Dersom dette er interessant så svar her, jo fler som er interessert, desto større blir sjansen for at vi kan fikse no!

Endre

Ødela forumet
Jeg har jo pratet med deg om dette før, og dette er definitivt interessant. Får se om det er andre som synes det også. :)

D

Deleted member 365

Gjest
kjære harald. Jeg er med!!!
JEG HAR SJEKKET DATO OG JEG KAN!!! WOOOOOOHOOOOOOOO!!!!

ja..

Maraj

Ålø- og energiminister
Cunt meg inn! Fikk beskjed om å melde Talibanan midlertidig inn, da PC'n hans er homo.

Cønt oss inn!

Opprinnelig skrevet av eivind2k@22.08.2004, 16.56
Spillegal LAN hadde vært mye kulere...
91468​
Ja, så kunne vi ha 0wnz0rzet litt i CS.

hvorfor ikke bare flytte dette til den 27ende ?
det er da høstferien begynner!

Opprinnelig skrevet av Talibanan@25.08.2004, 07.22
hvorfor ikke bare flytte dette til den 27ende ?
det er da høstferien begynner!
92845​
Vel, det er jo helgen før høstferien, så mange folk anser jo fredagen som starten på høstferien. I og med at det er helg regner vi egentlig med at få folk har skole.

C

Crizpy

Gjest
Det går jo over 4 dager da, så det er vel ikke så jævlig farlig hvis du ikke får med deg en dag?

Vel, du misser den megarabatten du får hvis du kjøper for 4 dager, da.