Playstation 2 rocker hardt i februar

Lodin

Der Waaaah
#1
Det er faktisk liv i den gamle traveren fortsatt. Særlig her i Europa hvor det enda er en haug med spill som ennå ikke har dukka opp. Uansett, hvem trenger fancy PS3er, Wiier og 360er når så mange gromspill ligger på nippet til å slippes? Visse titler har fått smiler ved siden av seg siden de på et eller annet vis utmerker seg.

02/02
Arthur and the Invisibles
Earache Extreme Metal Racing XD
Little Britain The Video Game :wth:
NFL Street 3
Sega Megadrive Collection ^_^

09/02
Avatar: The Legend of Aang
Barbie in The 12 Dancing Princesses :yoshi:
Cartoon Network Racing
Naruto: Ultimate Ninja
Okami :elsk:
Shrek Smash and Crash
The World Series of Poker: Tournament of Champions
White Van Racer

16/02
God Hand =D
Lumines Plus :D
Robin Hood's Quest
The Snow Queen Quest

23/02
Capcom Classics Collection Vol. 2 :p
Final Fantasy XII B)
Ghost Rider
Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 ;)
Shinsengumi Gunrou-den
WWII: Battle Over Europe


Noen som skal ha noen av disse? Jeg har allerede prøvd det jeg føler behov for her fra diverse USA launcher, men er enda ikke helt ferdig med FFXII og God Hand.
 
#2
Okami og FFXII anbefales av meg. Okami har herlig grafikk til å begynne med, ble litt kjedelig å se på det ett stykke ut i spillet, men kvaliteten er veldig god. Ok historie og gode personligheter. Kampene kan bli litt repetive etterhvert(de er mye mer underholdende i FFXII) og er stort sett helt unødvendige å kjempe. Spillet varer ihvertfall 30 timer. Alt i alt så gir jeg det en firer på terningen. Anbefales sterkt til de som liker Zelda og action/adventure.

FFXII gidder jeg ikke å skrive noe om. Det kjøper folk uansett vil jeg tro^^

Selv så skal jeg ikke ha noe av det på listen. Det aller meste importerer jeg fra USA, med unntak av impulskjøp på Spiderman. Det eneste PS2-spillet jeg ser fram til er Rogue Galaxy. Om gudene er med meg så får jeg det på lørdag.
 
#5
Skal ha meg Okami, Final Fantasy XII, God Hand og muligens Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 i februar. Etter det skaffes Dawn of Mana, Rogue Galaxy, God of War II, Valkyrie Profile 2: Silmeria og muligens Xenosaga Episode III: Also Sprach Zarathustra.

For øvrig artig å tenke på at det kommer flere interessante spill på PS2 i februar enn det er totalt på alle nestegenerasjonskonsollene...
 

Lodin

Der Waaaah
#6
SITAT(Thinaran @ 01.02.07, 14.37) 49897
Hey, jeg hørte et rykte om at Lodin har spilt Rogue Galaxy. =D
[/b]
Nei det har jeg ikke. Jeg regner det som kun lidelse å utsettes for et spill hvor man dør konstant på det femte encounteret. Det at det tar lenger tid å lade seg tilbake til der man døde enn selve kampen er heller ikke noe pluss. Har bedre ting å gjøre enn å gnurre over urimlig vanskelige Star Wars ripofer. Som fek.s å :bop:
 
#7
Hjølpes... hvorfor i alle dager kjøpte jeg wii? Kunne spillt Zelda på GC-en, og kost meg med PS2 ellers... Jaja, kjøpte meg endelig Guitar Hero i dag... hjølpes så gøy det var!
 
#8
God hand! Her kommer jeg!!! Det er litt snodig synes jeg at det kommer ut mer snadder til en gammel konsoll enn til de nye. Men hey, jeg har jo bare PS2 :D
 
#9
hm, hmmm.. Kan jo være fordi utviklerne da får 100mill+ potensielle kjøpere istedenfor 10mill. Eller at det er langt rimeligere å utvikle spill til PS2 både pga. godt innarbeidede utviklingsrutiner og lavere krav til høyoppløste teksturer og generell detaljgrad...

Men hva vet jeg...
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Kan vel og ha litt å gjøre med at spill som Digital Devil Saga 2, Okami og God hand ble sluppet iløpet av sommeren i statene og enda tidligere i Japan. Forøvrig er førnevnte Rogue Galaxy satt opp til slipp her i Europa en eller annen gang i fjerde kvartal. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
"Det er rart at det kommer mange gode spill til den mestselgende hjemmekonsollen på markedet i dag, som har drøssevis av etablerte utviklere, utgivere og kunder!"

Nei. Nei, det er det ikke. >_<

Sånn ellers gleder jeg meg stort. Dette blir sannsynligvis den siste store bølgen med topptitler til PS2, så jeg har tenkt å skaffe meg de fleste. :)
 
#12
Der var Godhand bestillt Da har jeg noe å kose meg med i vinterferien. :D
 
#13
Jeg skal nok ha FFXII og Okami og det er blir nok også store sjanser for at jeg prøver ut Rogue Galaxy når det kommer ut i Europa :elsk:
 
#14
SITAT(Lodin @ 01.02.07, 13.05) 49891
Det er faktisk liv i den gamle traveren fortsatt. Særlig her i Europa hvor det enda er en haug med spill som ennå ikke har dukka opp. Uansett, hvem trenger fancy PS3er, Wiier og 360er når så mange gromspill ligger på nippet til å slippes? Visse titler har fått smiler ved siden av seg siden de på et eller annet vis utmerker seg.

02/02
Arthur and the Invisibles
Earache Extreme Metal Racing
Little Britain The Video Game
NFL Street 3
Sega Megadrive Collection ^_^

09/02
Avatar: The Legend of Aang
Barbie in The 12 Dancing Princesses :yoshi:
Cartoon Network Racing
Naruto: Ultimate Ninja
Okami
Shrek Smash and Crash
The World Series of Poker: Tournament of Champions
White Van Racer

16/02
God Hand
Lumines Plus
Robin Hood's Quest
The Snow Queen Quest

23/02
Capcom Classics Collection Vol. 2
Final Fantasy XII
Ghost Rider
Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2
Shinsengumi Gunrou-den
WWII: Battle Over Europe


Noen som skal ha noen av disse? Jeg har allerede prøvd det jeg føler behov for her fra diverse USA launcher, men er enda ikke helt ferdig med FFXII og God Hand.
[/b]
BWAAA!!!! Endelig!! Naruto Ultimate Ninja kommer til Norge!!! :D

Også glad for nytt spill i FF serien ;)

(Haha, fikk ikke sende inn innlegget pga. for mange smilier :p Så jeg fjerna "noen" av dine, Lodin. :p :p :p
 
#16
Jeg så to brukte kopier av Naruto på Spiderman/Game i Kirkegata, det stod ikke noe om det var import, men da var det vel det. Apropòs Naruto; Naruto Ninja Clash har kommet ut i Europa! Så en ussel liten kopi av den på Spaceworld i Oslo. Ikke at spillet er noe bra, men 3'a er etter min mening et av de beste fighting spilla. Kan vel ha noe med at jeg ikke liker det så komplisert, men Naruto 3 er sinnsykt morsomt i multiplayer.
 
#17
Har testa NUH3 selv, sinnsykt tøft ja! Digger Neji og Rock Lee sine stiler. Sinnsykt fett når rock lee går DRUNKEN!
 
#19
SITAT(SharingaN^ @ 05.02.07, 21.05) 50713
Har testa NUH3 selv, sinnsykt tøft ja! Digger Neji og Rock Lee sine stiler. Sinnsykt fett når rock lee går DRUNKEN!
[/b]
Men så er det ikke Naruto Ultimate Hero 3 jeg snakker om, men Naruto Ninja Gekitou Taisen 3, som jeg regner med er bedre siden det er mulighet for fire spillere i samme kamp :D
 
#20
SITAT(Xenon @ 05.02.07, 22.19) 50731
Jaja, men det at God of War 2 kommer den 13. Mars knuser hele Februar rekka til PS2 XD
I hvert fall etter min smak.
[/b]
Det kommer ikke før i april.