Buggz Jævla Buggz Medlem av ledelsen 27 Apr 2012 #21 27 Apr 2012 #21 Nja, den serien fikk meg ikke akkurat til å hoppe i taket. Jeg har dog aldri prøvd #3 og den så faktisk litt interessant ut.
Nja, den serien fikk meg ikke akkurat til å hoppe i taket. Jeg har dog aldri prøvd #3 og den så faktisk litt interessant ut.
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 28 Apr 2012 #23 28 Apr 2012 #23 Det coveret der kan umulig være seriøst. Det er to hakk unna søttenåring med DeviantArt-konto, liksom. Men ja, jeg kommer til å spille med enten Sackboy eller Sly Raccoon, med Noriko og Cole som alts.
Det coveret der kan umulig være seriøst. Det er to hakk unna søttenåring med DeviantArt-konto, liksom. Men ja, jeg kommer til å spille med enten Sackboy eller Sly Raccoon, med Noriko og Cole som alts.
justincase Jjang Medlem av ledelsen 28 Apr 2012 #24 28 Apr 2012 #24 Lukter jeg Spillegals Spillstreamer presenterer Spillegals Intergalaktiske PlayStation All-Star Battle Royale Bros Brawl Spillmesterskapturneringcup 20XX LIVE?
Lukter jeg Spillegals Spillstreamer presenterer Spillegals Intergalaktiske PlayStation All-Star Battle Royale Bros Brawl Spillmesterskapturneringcup 20XX LIVE?
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 28 Apr 2012 #25 28 Apr 2012 #25 Blir ikke ordentlig hardcore med mindre de implementerer tilfeldig snubling.
Lodin Der Waaaah 28 Apr 2012 #26 28 Apr 2012 #26 Haha, de har signa opp Dred Foxx for å voice Parappa igjen! Dette blir å eie.
Shinra85 Spillegals effort emo 30 Apr 2012 #29 30 Apr 2012 #29 Burde hatt med Ethan fra Heavy Rain i spillen. Løpe fram og tilbake være emo. Spesial move er rett og slett at han roper "Shaun" i to minutter
Burde hatt med Ethan fra Heavy Rain i spillen. Løpe fram og tilbake være emo. Spesial move er rett og slett at han roper "Shaun" i to minutter
Lodin Der Waaaah 6 Mai 2012 #31 6 Mai 2012 #31 Haha, Sega har et nytt racing-dill på gang og de annonserte akkurat at Gileus Thunderhead, dvergen fra Golden Axe er med. Han kjører en sinna skillpadde. Nå må jeg coppe det. Sånn gjør du maskottspilla dine Sony!
Haha, Sega har et nytt racing-dill på gang og de annonserte akkurat at Gileus Thunderhead, dvergen fra Golden Axe er med. Han kjører en sinna skillpadde. Nå må jeg coppe det. Sånn gjør du maskottspilla dine Sony!
Lodin Der Waaaah 7 Jul 2012 #32 7 Jul 2012 #32 Lodin skrev: Denna dritten her må også være med. Klikk for å utvide... In a presentation given at EVO 2012 moments ago, SuperBot Entertainment revealed two new fighters who will appear in PlayStation All-Stars Battle Royale: Toro Inoue and Heihachi Mishima. Klikk for å utvide... Og der var den dritten med samt Heihachi så dette begynnerå ligne på noe.
Lodin skrev: Denna dritten her må også være med. Klikk for å utvide... In a presentation given at EVO 2012 moments ago, SuperBot Entertainment revealed two new fighters who will appear in PlayStation All-Stars Battle Royale: Toro Inoue and Heihachi Mishima. Klikk for å utvide... Og der var den dritten med samt Heihachi så dette begynnerå ligne på noe.
S sagosen Medlem 7 Jul 2012 #33 7 Jul 2012 #33 Blir å kjøpe dette på Vita så klart. Meg og Yeti skal banke kvarandre online.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 6 Aug 2012 #34 6 Aug 2012 #34 Microsoft har kastet seg på bølgen og planlegger sin egen maskotfighter, med alle sine kjente helter!
Microsoft har kastet seg på bølgen og planlegger sin egen maskotfighter, med alle sine kjente helter!
S sagosen Medlem 6 Aug 2012 #35 6 Aug 2012 #35 Kven ellers skulle dei liksom hatt med tru? Kameo? Piñatas? Fenix?
Ghaz Medlem 6 Aug 2012 #38 6 Aug 2012 #38 Master Chief vs Marcus Fenix: 'Battle of the cheesiest one-liners'.
Drauden SGs kollektive lillebror 6 Aug 2012 #39 6 Aug 2012 #39 Hæ? Jeg hadde det for meg at Master Chief aldri sa noe, akkurat som Freeman. Jaggu.
Shinra85 Spillegals effort emo 6 Aug 2012 #40 6 Aug 2012 #40 Er det noe mer klisjé og cheesy enn å være stum? Neppe. Alle setningene blir "...."