[PS3] PlayStation All-Star Battle Royale Bros Brawl

Master Chef har faktisk både stemme og replikker, men ingen oneliners såvidt eg har opplevd. Har enda til gode å kjøre gjennom heile Halo og Halo 2, då.

Apropos, debatt mellom Gordon Freeman og Link. Chirp chirp.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Link prater da i de fleste nyere spillene? Mest onomatopoeia, men i Wind Waker gir han da ordre til kompisene sine og sånt.

Lodin

Der Waaaah
Jo jeg butthurter fremdeles. Hele rosteren ble lekka for evigheter siden så det er ikke noen nyhet.
Nå butthurter jeg over at kampsystemet er blæh ifølge de som har testa det. Man har ikke liv og folk blir ikke slått av bretta. Istedet bygger man opp en power bar med tre levels ved å banke folk. Så unleasher man den og håper at det er nok til å score poeng og kills fordi alt er jævla random.
GB sin kvikktitt illustrerer det ganske bra.

Terje

mostly harmless
CVG presenterte det som en nyhet :argh:

Så kvikktitten. Er stort sett enig med dem, ser artig nok ut å spille, de konstant forandrende banene gir litt variasjon og det så ut til å ikke nødvendigvis være de samme tinga som skjer når du spiller samme banen. Også helt enig at det er altfor lite feedback på hva som skjer, greit å ha litt tilbakemelding på hvordan man ligger an og slikt. Jeg er fortsatt halvveis interessert. Nå har jeg riktignok aldri spilt Super Smash Bros pga feil plattform.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Smash Bros. har jo akkurat samme mangel på feedback - helt til du lærer deg å lese spillet skikkelig. Uansett, ingen ukvalifisert entusiasme herfra heller, men gosh darnit jeg har lyst til at det der skal bli bra. Kommer i så fall til å kjøpe på Vita, rett og slett fordi den i motsetning til PS3 har analogstikker som ikke er søppel. Og jeg kan spille med den på dass.

Lodin

Der Waaaah
Jeg vil også ha dette fordi det er sinnsykt og mongo og det er en ting som eksisterer. Jeg gleder meg selvom jeg er han karen som hater mest mulig.