PlayStation Network-nicks

K999

Keystone State Of Mind
#21
Det er vel et basic team deathmatch spill. Spillet går ut på å drepe det andre lager, fange baser, CTF på noen ting. Du kommer opp i ranker, og kan etterhverdt customaze forskjellige farger og ting på mannen din. (?)
Du kan springe rundt og skyte, kjøre bil og selvfølgelig fly. Når det gjelder å fly, så har du to sett av kontroller. Easy og advanced. Ville anbefalt advanced, og bare bli vant til det. Lettere å unngå missiler og slike ting etterhvert. Du kan ha mange sorter av rakketer og sånn kjekke ting som gjør at ting som er etter deg, sprenger i lufta bak deg. Du har lock-on og boost og andre sjekke ting. Har ikke prøvd å snakke i spillet, men tror det er push-to-talk button i spillet. Banene har også maks 32-spillere som er ganske flott.

Mer?

/Jeg har ikke PS3, spiller bare en del hos en venn.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Jeje, fuck dere. Jeg har nå mekka et folding team, slik at dere ivrige foldere kan være kule og folde under Spillegal. Nummeret dere taster inn er som følger:

87513

gogogo!
 
#24
Marius-
(husk bindestreken på slutten)

Spiller omtrent kun på nett. Har Tekken online, Motorstorm og Warhawk. Skal kjøpe Timeshift og UT3 fremover og går rett online med begge.

Har headset også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Hva er PSN-ID-en din, Haggar? Ser du ikke er oppført i første innlegg.


Har lagt til TF2 på meg selv, er det noen andre som har begynt med andre online-spill?
 
#27
hmmm, europa-accounten min er "kenternmax" hvis jeg ikke tar feil. er vel den jeg spiller med.

jeg har forøvrig muligheten til å spille skate, resistance og tekken: DR på nett.


må forøvrig legge til at online systemet til Tekken DR er uhørt dårlig. hvorfor ha battle roms?
trodde de skulle ha lignende quick play ordninger som blizzard har på sine battle net...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#30
Kjøpte meg ps3 i går, og nicket mitt er Fennesz . Har foreløpig ingen spill.


Hittil må jeg si at ps3 imponerer meg. Sammenlignet med 360, så virker den veldig mye mer solid og gjennomført. Playstation Store virker også som den har potensiale. Spesielt gøy med gamle klassikere, siden playstation har et virkelig solid bibliotek. Spillutvalget til ps3'en får vi satse på blir bedre.

Av andre ting jeg syns er gode greier, er oppskaleringen av dvd'er. Dette kunne jeg ikke gjøre på 360'n, siden dette ikke går over komponent (har ikke hdmi på 360). Jeg klarer også å kjøre med høyere oppløsning enn burken, så det hele ser egentlig ganske fantastisk ut. Dette, i tillegg til at den er så godt som totalt lydløs gjør at den egner seg godt som dvd-spiller, og at trolig de fleste multi-platform spillene vil bli innkjøpt for ps3.


Av negative ting, så virker alt litt mer omstendelig enn på xboxen, med tanke på lastetider. Spesielt shopen var treig, og det samme var innstalleringen av spill/demoer. Dette går ca. jævlig mye raskere på 360. I tillegg er community-følelsen, som er så god på live, rimelig fraværende (hittil). 360'n virker med andre ord kanskje litt mer levende.


Men alt i alt, en positiv overraskelse!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#39
SITAT(Thinaran @ 29.01.08, 06.54) 100420
Jasså, eier dere noen spill også, eller blir det vanskelig siden PS3 ikke har noen?
[/b]
Fuckin lol :D

Jeg spiller

Res:FoM
FIFA 08
Burnout Paradise

Støtter for øvrig helhjertet forslaget til Dens.