PlayStation Network-nicks

#61
Kom en hyggelig fra DHL på døren for et par timer siden med en flott pakke.

Ameneon88

Har kun motorstorm som kom med konsollen akkuratt nå, vet ikke om det er online.
 
#62
Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete det deilige svarte themet mitt på ps3 ble orange når jeg byttet til hdmi!?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#63
Feil tråd, men hæ? Oransj? Har du standard-themet med den bølgede linja? For det skifter farge hele tida, jeg tror det endres etter klokkeslett.
 
#64
Jeg spiller også COD4 på Ps3 om dagen, så sleng det opp.

Ellers, jeg har bare thinaran og bad mongo på vennelista så om fler vil legge meg til så gjør gjerne det:)
 

oma

Village Drunk
#65
slapp av hazen, tenkte jeg skulle legge til alle om noen strakser

ellers spiller jeg en god del team fortress 2 for tiden
 
#66
PSN: OnkelSander
Har COD4, Pro evo 08, og the Orange Box(TF2)

Har ikke testa noe av det online ennå, men skal ikke se bort ifra at jeg gjør det i nærmeste fremtid...
 

oma

Village Drunk
#69
Warhawk er veldig moro, hadde det ikke vært fordi TF 2 er mer moro, så hadde jeg nok spillt det ganske så mye. En slaks BF i 3.person uten forskjellige klasser (medic, assault osvosv), man finner de forskjellige våpene selv på de forskjellige spawnstedene, om du skal ha det, så er det greit å ha ekstrapakken også siden en god del av online spillingen foregår på de.
 
#70
Jeg har jo klart det underverket å kjøpe Conflict Denied Ops på vgp for en evighet siden. Fikk det i posten idag. Skriv det gjerne opp, selvom jeg ikke har noen planer om spille det.
 
#73
Fikk Unreal Tournament III i posten i dag. Får desverre ikke spilt det online på en stund, har nettopp flyttet og venter på nett. Har forsåvidt ikke fått bestilt noe fra noen leverandør enda.
 

oma

Village Drunk
#75
har anskaffet CoD 4 nå, og spiller en del online :)
singstar har blitt anskaffet også, dog venter på mic

warhawk kan sløyfes, byttet inn på EB games
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#76
Du kan bruke PS2 Singstar-mikrofonene på PS3 Singstar, i tilfelle du har det allerede. Men det kan ikke spilles online, vel?
 

oma

Village Drunk
#77
bruker ps2 singstarmicer ja, måtte bare finne dem på lageret først (brukt lageret til EB i bergen er noe fy altså, vi snublet regelrett over dem) - så ja, nå synger jeg for full hals, har ikke prøvd det online enda, men det skal vel funke? får prøve i helgen og oppdatere :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Spørsmål til dere som har Singstar til PS3: Er det mye rusk å laste ned fra nettet? Da tenker jeg på nye låter til spillet, så klart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Okay, takker. Hmm. Vel. Ja.