PlayStation Network-nicks

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steike meg, skaffa sånn der online-spill til PS3 i dag. Burnout Paradise, tisper. Bli med meg på å frese rundt i byen og le av de stakkarslige skrabbene jeg kjører rundt i.
 

Terje

mostly harmless
Jo, flere her som har det ja. Tipper jeg har noen fler som ikke er listet opp her også, får ta en kikk senere.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå er jeg endelig på igjen. Har bare sendt ut noen få friend requester så hvis det er noe du vil er det bare å adde Loddedin. Ikke at jeg har noen MP spill ennå, men det blir vel Wipeout etterhvert.
 
Du kan legge meg til på: Burnout,Team Fortress, Far Cry 2 og Fifa 09
 
Lenge siden jeg gjorde noen oppdatering her, så jeg får late som jeg er sosial og nevne at jeg har Burnout Paradise, Pro Evolution Soccer 2009, Ferrari Challenge, Gran Turismo 5:p, NHL 2008, MGS4. Til gjengjeld spiller jeg svært sjelden online, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg lister opp disse spillene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Joja, legg til Wipeout HD og FIFA09 på meg.
 

K999

Keystone State Of Mind
Da har jeg kjøpt meg PS3. TheK999 er jeg da. Adder så mange jeg gidder jeg.

Ja og har foreløpig LittleBigPlanet og Mirror's Edge.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har jeg mot all formodning kjøpt meg en PS3 :)psyduck:) og sitter på LittleBigPlanet og Wipeout HD. Foreløbig.

Nicket er Sviddlauk.
 
OMG:wth:

Jeg forventer en fullstendig rapport før kl 0600 på skriveborde mitt, og jeg tror det ikke før jeg får se noen bilder.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Habeeb it, jeg så med mine egne øyne at han spilte Little Big Planet istad.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nilo, du har allerede fått en friend... ehm, truce request. ;)
 
Hvis Yeti sier det, så må det være sant!
Da gleder jeg meg til å spille med deg Buggz, blir vel ikke får påske :(