PlayStation Network-nicks

oma

Village Drunk
#82
ikke noe problem i det heletatt, går på en to tre, lastet ned 4 sanger og kunne synge dem før ... orginalsangen hadde vært ferdig om jeg satt den på - ca

smertefritt,
 
#83
Ps3

Thienaran, gi meg Tag så kan vi game litt.
excuse moi skrev vel nikk feil .
Hvorda fikk du connecta BD remoten?
Sliter
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#84
Altså ... Alle taggene står i første innlegg. Du vet hvordan et forum fungerer, ikke sant?

Hadde også vært fint om du fortalte oss hva ditt PSN-navn var, og hvilke spill du kan spille online.

Når det gjelder BD-remote så har jeg ikke en, så jeg vet ikke. Prøv å sjekk Accessories under System-menyen ellerno.
 
#85
PSN - Kyosanim
Spiller - CoD4 og Rainbow six vegas

Edit: Kan for øvrig nevne at jeg akkuratt har begynt å spille på nettet og at jeg ikke nødvendigvis føler at jeg får skutt noen i det heletatt:laugh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#90
Da er jeg også på nett. PSN ID: Husmannen. Ingen onlinespill her heller, men det kommer etter hvert.
 
#94
Har endlig skaffet meg PS3 60G!

Ehh..bare en ting, for ikke brukt den før til sommern, når jeg er ferdig med det helvete første året her... Vær klar til å bli eid, i ALT!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
PS3 er i boks, og det er også sånn derre PSN-ting. PS-taggen min er Fetthesten, såklart. Regner med å skaffe meg Tekken Dark Resurrection sånn i første omgang, og hvis det er en online-modus i Ninja Gaiden Sigma så stiller jeg opp der også. Ja, og jeg har også skaffa meg Eye of Judgment, så hvis det mot formodning skulle finnes noen flere enn meg som eier det her på bruket så si ifra.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#97
Ok, har ført deg opp på EOJ. Vet ikke om det har noe å si hvilken versjon av DR du går for (US/EU/JP), men jeg mener den japanske ikke er kompatibel med US og EU.
 
#98
Sånn forresten! Hva syntes egentlig folket her som eier et eksemplar av UT3 om spillet? Jeg har hørt veldig lite om det og regner igrunn med at det ikke er like hipt som CoD4, har jo selv kjøpt det, men lovt meg selv at jeg ikke skal røre det før jeg er ferdig med Devil May Cry 4 og er igrunn bare litt nyskjerrig:p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Gjør det samme på meg. Fjern også Resistance og Motorstorm i samme slengen, er du snill.