PlayStation Network-nicks

PSN-ID: goldshot1

Spill som jeg kan spille online:

Resistance 1 og 2, GTA IV, FIFA 09, Far Cry 2, Killzone 2 og co-op på Resident Evil 5 settes pris på! :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
LittleBigPlanet kom i posten i går, og jeg spilte som bare faen. Testet også noen av banene deres (Yeti: Din er faens frustrerende). Tørk støvet av deres eksemplarer, så gjør vi litt duellerende co-operative!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har visst kjøpt meg Stazione 3. PSN-ID = Sjutten.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
hva er greia med ay PSN updaea tar feler etimer, men s 360 er unnagjort på norn få minutter+++?????
Hæ???

Skulle neste tro PS3 var et møkaprodukt, men det kan det jio ikke være. da hadde j9 ikke leserne av gamer klikka over et tall.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Var på Værnes i stad, etter et opphold hos brødre i Trondheim, og da kjøpte jeg et PSM3 jeg kunne lese på flyet til Torp. Den fulgte med en liten techbook (på den ene siden, Batman:AA-tips på andre) om diverse ting man kan gjøre med PS3. Ikke at du ikke kan finne denne informasjonen på nettet, men alltid greiere å lese ting i pocket-format, amirait?
 
Bruker nå kontoen: thehazen isteden for thehazenisme (fordi jeg måtte mekke ny for en stund tilbake).
Sleng til Uncharta to! kommer til å spille det mye fremover.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Dobbelpost fordi jeg har Uncharted 2, og er keen på å spille med dere. :)
 
noen grunn til at FIFA10 ikke er på listen?

Jeg er sk1llf4kr
Vet über teit nick og høres ut som jeg er i puberteten. Var i rent sinne det ble det nicket etter at alle de 293786 andre nickene jeg hadde prøvd å ta ikke var mulig. Hvem hadde trodd at balleklorin skulle være opptatt??
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg gamer FIFA10 sk1llf4kr, legg meg til så blir det party!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Gamer littavhvert.. Suger balle i FIFA, men er alltid med om noen er gira..

Holder meg for det meste til Borderlands om dagen, så sleng meg til om noen føler for det;

PSN: Shinra85
 
Jeg har ikke haft PS3 i lang tid, så nu for i tiden gamer jeg mest Tekken 6 online, og noen ganger Capcom VS Marvel 2 online :)

PSN: leenato
 
PSN: Sagosen. Spiller strengt tatt ikkje særlig online på den maskina enda, må nesten kjøpe litt spel først. Resistance 1, Tekken 5 og Wipeout HD har man dog. Men er ikkje særlig flink i. :)
 
PSN: dofferneo

Har ikke spilt mye online, men jeg prøvde Uncharted 2 og BF: BC2 i går og det gav i grunn litt mersmak. Spiller gjerne COD: Modern Warfare 2 også.
 
PSN er zeppelin2k (jeg var liten,okei ?) spiller som regel cod4, cod WaW, cod mw2, uncharted 2 og fifa
 
Ekke no galt med 2k ass.