Pokègal

epp

firm and correct
Nå har Pokémon Emerald vært ute en dag i USA og rom-fila er lagt ut som torrent. Jeg henter den nå, fordi jeg ikke klarer å vente til jeg har den i posten. Er spent på å se om starterpokene er Chikorita, Cyndaquil og Totodile. De figurene som du kun kan få tak i på Colloseum (GC) skal være å finne på denne cartridgen.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kan bli spennende å se! Mulig jeg bestiller spillet i løpet av neste mnd... Selv om jeg har alt for mange spill om dagen! Si fra når du vet mer da!
 

epp

firm and correct

Start-up screen. Du får se et glimt av Groudon og Kyogre før Rayquaza dukker opp.


Same procedure as every year, James.


Mudkip, jeg velger deg!


Deja-vu? Spillet er på en prikk lik Ruby/Sapphire så langt :(

Vi får ikke starte med Chikorita, Cyndaquil og Totodile fra Gold/Silver, men i stedet de som er på Ruby/Sapphire. Jeg googlet litt og fant ut at de blir gitt kun etter at du har tatt ligaen, og da kun en av de! Dette syns jeg var litt cheesie. Det er nok gjort en del forandringer så jeg kommer tilbake til det når jeg vet noe mer.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hmm :( Fanga Deoxys i går... kunne ikke vært noe særlig lettere :p brukte litt under 10 ultraballer... Paralyze of false swipe!
Fanget den medDocile som nature? fordel? Har ikke giddet å sette meg no særlig inn i nature systemet...
 
Plass til flere her?????