Pokègal

epp

firm and correct
Pokémon Emerald will be released on May 1, 2005 <-- for de som ikke har fått det med seg.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Europa dato, eller US? vurderer å importere det fra DVDboxoffice, men veit ikke om det kræsjer med europeiske versjoner? noen som veit? Var i alle fall et problem på R/B og G/S...
 

epp

firm and correct
Det fungerer helt fint. Jeg har både amerikansk og europeisk R/S - FR/LG, og du kan fint trade pokémons i mellom de. Eneste du skal passe på er japanske og andre som har språkforskjeller. Mener den datoen var for det amerikanske/canadiske markedet.
 
Jeg vil bli med! Og må bare si: Snorlax rule t3h all!
Spiller ingen av pokemon spillene lenger, men er aktiv spiller av Netbattle, det er rått. Kan jeg bare skrive meg inn?
 

epp

firm and correct
Det er klart du er med! Husk å tilføy i signatruren :):Glad medlem av PokèGal:: ) + figuren du vil ha, såfremt den ikke allerede er tatt. Sjekk på første siden, eller spør Grønn_Zebra.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
For de som kunne tenke seg en Deoxys sjekk denne her!

Du har muligheten til å få Deoxys førstkommende Lørdag (30. April) i Oslo!
Håper jeg har tid... Tipper jeg drar, skal i alle fall prøve!

Kommer noen andre og eller?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Så du om det sto noen evt. tidspunkt? Jeg fant hverken åpningstid eller stengetid... Lurer på om det er mer snacks å få med seg på denne "messa"...

Men får vi noen gang sjangs til å få med oss Celebi og Mew??
 

epp

firm and correct
Link

NM 2005 Turnerings Info

Tid: lørdag 30. april 2005 klokken 09.00
Sted: Hotel Opera (ved siden av Oslo S)
Pris: Gratis adgang for ALLE Pokémon-fans

---

For Aurora Ticket: dra innom Nintendorommet på Pokémon NM.
Pris: Deoxys er gratis

NB! Dette går kun for de som har FireRed/LeafGreen. Du må også ha Rainbow Pass.
 

epp

firm and correct
Yes.. da har jeg vært der. Kom meg ikke avgårde før klokken var 11.00 (de åpnet 09.00). Turneringen hadde ikke startet da jeg kom grunnet problemer med pcene de hadde satt opp der. Over 100+ påmeldte TGC-deltagere er ganske imponerende. Det er mere enn det dobbelte av de som deltok ifjor. Jeg var der mest som sakt for å få skaffet meg Auroraticket til mine Pokémon FireRed/LeafGreen BGA spill. De hadde et eget rom for dette samt at de hadde satt opp fire Nintendo DSer med forskjellige demospill. I tillegg ble det vist relaterte filmer på tv. Alt i alt en fornøyelig tur.
 

epp

firm and correct
Det spurte jeg ikke om, men du bør nok komme det avgårde fort som svint. Alle deltagerene skal gå 4 kamper hver tror jeg det var. Og det er pause mellom hver kamp. De startet ca. 11.30 og før jeg dro var de fleste ferdige med første kamp (ca. 11.50).

***

Da har jeg fanget Deoxys :) Den er på Lv. 30 når du møter den. Det tok meg 26 Ultra balls! Nb. Den har ability Pressure.

***

For de av dere som ennå ikke har skaffet dere EON ticket for Ruby/Sapphire så har dere muligheten til dette også nå.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Da har jeg fått skaffet meg en Aurora ticket!! Har ikke giddet å fange den enda... Hvilken pokemon brukte du herr epp? Tipper det kan li vamskelig å fange den med lvl 90 mons!

Glemte selvfølgelig å spørre om Mew og Celebi, men får vel ringe Bergsala på mandag!

Følte meg til malplassert da spurte i resepsjonen om hvor pkmn-turneringa var iført Joggebukse, delvis skitten hettegenser og småfett, uvasket hår... Men kan konkludere med at det var en del som så en smule mer malplassert enn meg :p
 

epp

firm and correct
Munchlax er sweeet :)

Jeg fanget Deoxys på FireRed først ved å paralysere den med Raichu's (Lv.100) T-Wave, så switchet jeg den ut mot Scyther (Lv.100) og brukte False Swipe, noe som etterlot Deoxys med 1 HP. Etterfulgt av 26 ultra balls. Litt digg var det også at Deoxysen hadde Timid nature :)

Jeg skaffet meg også Auroraticket til LeafGreen, men har ikke gjort noe der foreløpig.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hehe, smuudi! Får se åssen jeg skal fange den! Har dessverre ingen scyther (fordi jeg har LG) men skal se hva jeg får gjort! Er litt opptatt med Breath of Fire 2, Wario Ware Touched og WoW atm...
 

epp

firm and correct
Da kan du velge Cubone / Marowak, den kan også lære False Swipe.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Den er grei :) takk for tipset, håper jeg orker å gjøre det i løpet av uka :p

Yai, ddet er bare vi to som er aktive i foraet hurra!