Pokègal

De siste to, tre ukene har jeg helt glemt alt som heter pokemon, da WoW har slukt opp meste av tiden min, jeg sitter faktisk her nå fordi det driver å har en sånn ukelig kontroll av serverne nå.

Jeg som skulle møte opp på treffet med bare lvl 100 pokemon =D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Noen andre enn meg som var på Spaceworld i storgata i går eller? Jeg skaffet meg i alle fall en EO ticket og fikk fanget meg en Latios med Souldew.

Ble litt overrasket da jeg fant ut at jeg har tatt Ligaen 102 ganger...
 

epp

firm and correct
Hmm.. men når skal vi få Mew, Celebi, Lugia, Ho-oh og Deoxys? Som pr. idag er umulig å få tak i uten å bruke cheat-devices som Action Replay/Game Shark.

Nå har jeg nemlig fanget Entei og mangler bare de figurene som du kun får tak i på GC Colosseum og Jirashi som finnes på PKM Channel (+ de overnevnte).
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Det er det ingen som veit... Snakket med fyren fra intndo som sa de ikk visste noe... Forhåpentligvis er det ikke så alt for lenge til. Men man veit jo aldri, sånne ting tar alltid lang tid :tommelned:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
PokèGal-emnet er flyttet til et litt mer aktivt delfora... Så jeg lager et lite innlegg sånn at folk kan skrive om de også vil ha dette emnet klistret. Kunne vært en fordel ettersom emnet kun er aktivt til tider, men bør være synlig hele tiden.

Jeg prioriterer i alle fall dette emnet :p
 
Trenger expert hjelp her.

Hvem vinner av en kamp mellom Charizard og Raichu?

Eventuelt en kamp mellom Charmeleon og Raichu?
 

epp

firm and correct
Hvilke levels er de på, og hvilke moveset har de?
Jeg holder en knapp på Charizard da defensen til Raichu suxx0r.
 
Meh, Charizard er flying ...

Vis man bruker Raichuen riktig, skal man ikke ha store problemer. Charizard er en fighter, ingen tank. Ved å bruke farten til Raichu, og ha litt flaks (noe man må regne meg) med Thunder wave, etc. Kan Charizard bli en lett match. Men, det kommer som sagt helt opp til angrepene de kan, + den som kontrolerer de.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jepp, som dere kanskje har merket nå, så er PG blitt "prioritert"! Synes det var på tide og håper det hjelper på å få emnet litt mer aktivt igjen!

Skaffet meg nettopp Pkmn Ruby iom. at jeg ikke har noen å bytte med, og må fylle dexen!
Flere enn meg som gleder seg til Emerald? slippes i slutten av mnd! Blir nok nødt til å kjøpe det i alle fall... Men sånn er det jo... Mulig det bare er amerikansk dato, men trur det slippes samtidig? Noen som vet sikkert kan få lov til å poste :p


:totomleropp:
 
Gleder meg ganske til emerald ja, men jeg venter nok til sommerferien med å annskaffe det, mest på grunn av økonomien, og at andre spill (Les: WoW) tar opp for mye tid til at jeg kan begynne på et nytt nå, i eksamensperiodene.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Du sier noe der ja... Blir en del WoW på bekostning av skolen og søvnen... Heldigvis har jeg ikke egen account før neste fredag...
Kjøper det hvis økonomien er på pluss siden. Noe den sikkert er :p Jeg er blitt en rik mann, på en uke ramlet det 2200 kr inn på kontoen min, hehe :kul:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
OK, et spørsmål!!

Er Mawile en pokemon verdt å satse på? type: Steel...
Tenkte jeg skulle prøve meg på en eksklusiv Ruby-mon! Hittil har jeg ikke bygd opp noe team, bare brukt Grovyle (er kommet til Dewford, 2 gym(fighting)) Tenker jeg kommer til å bruke Zubat og Gyarados i alle fall... Aron er jo en ålreit pokis etterhvert men har brukt ham på Sapphire(Rock, Steel type).

Takk, til de som svarer :p
 
Mawile er i hvert fall en meget søt Pokèmon:



Jeg mener og huske (før jeg bytta bort Ruby) at det er en irriterende Pokèmon og sloss mot, og da regner jeg vel med den er bra om du selv har den. Er en stund siden jeg har spilt, så jeg husker egentlig ikke...

Ser på hylla at Sapphire ligger der etter en byttehandel... Kanskje jeg skal spille litt! :tommelopp:
 
Nå har jeg ikke satt meg inn i Ruby/saph pokemon, men vis du virkelig trenger hjelp og råd, forslår jeg www.serebii.net, der har de en egen del til hver eneste pokemon, om hvordan man skal sloss med den, og mot den, veldig mye nyttig der.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeje, veit om den siden... Men lurte på om noen av dere hadde litt peiling! Tipper jeg dropper den...
Bestemt meg for å prøve meg på Ralts/Kirlia/Gardevoir(tror det er sånn det skrives)...
 

epp

firm and correct
Gardevoir eier! Har brukt den i ligaen og i battle tower. Den er effektiv mot Milotic. Skal også nevnes at det er en kuul figur.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hehe, det er bra... Husker bare at Wally brukte den og at den virka relativt bra! Dyret får jo faen meg psychic på lvl. 26 og (!!!) Confusion på lvl. 6! På toppen av det hele får den Calm Mind mellom lvl. 20-26...

Kuli :D