Pokègal

Har du dysleksi?

Jammen kjære deg. Du har jo 105 inlegg.

:blunk:

Skjera?

Ja, hva skjer med det a? :cool2:
:

I går gikk Pokémon filmen på TV3, men i dag går numero 2. Jeg har i hvert fall tenkt til å plante rævva foran TVen og se rare dyr i action.

homofaen.

Da gikk jeg glipp av Pokemon 2 igjen. Har ikke sett den enda, og den skal være veldig brukbar har jeg hørt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Har spilt ca. ti timer Leafgreen i jula, og har funnet ut at det lønte seg å satse på Charizard, Pikachu og Gyarados (sp?). Bruker stort sett bare de tre (pluss litt Snorlax), knuser alt. :D

Tja, 2ern var grei den. Rimelig crappy voice acting på norsk, men engasjerende slossing (og noen virkelig råe kommentarer fra Meowt). Uansett synes jeg 1ern var bedre.

Liker ingen av Pokèmon filmene. Crap alt sammen. Seiren som gikk på TV også, dessverre ;)

Spillene derimot er knall og har nettopp rundet ligaen for første gang på Ruby og har for øyblikket disse Pokèmonsene på laget mitt:

Ugress (Sceptile) - Level: 45
Blastoise - Level: 72
Moltres - Level: 58
Nidoking - Level 45
Articuno - Level: 63
Zapdos - Level: 59

Hadde også nettopp Registeel, men siden jeg kun spiller Pokèmon når jeg sitter barnevakt for mine to fettere på 8 og 10 (han eldste er überfan av Pokèmon) så byttet jeg Registeel med han på 10.

Noen som syns jeg burde bytte ut noen Pokèmons i laget mitt med noen andre? Holder forresten på og fange Rayquaza (eller hvordan det staves).

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av Variabel@28.12.2004, 01.31
Spillene derimot er knall og har nettopp rundet ligaen for første gang på Ruby og har for øyblikket disse Pokèmonsene på laget mitt:

Ugress (Sceptile) - Level: 45
Blastoise - Level: 72
Moltres - Level: 58
Nidoking - Level 45
Articuno - Level: 63
Zapdos - Level: 59
154539​

Har du ingen tiltro til de 'nye' monstrene? Du spiller Ruby med 5 importerte pokémons! Jeg syns det står mere respekt av å ha funnet 5,6 stk. som man har trent opp ihvertfall første gangen man møter final four (ligaen).

Jeg liker ikke så godt monstrene fra Ruby/Sapphire. Liker best de fra Blue/Red/Yellow og Gold/Silver/Crystal.

Hvilke Pokèmons anbefaler du at jeg burde sjekke ut? Av de nye altså.

Jeg har funnet ut at uansett om du skader en Pokèmon ned til 1HP, får den til og sove. Confuser den. Paralyserer den. Brenner den og sånn, så har du ikke noe mer sjanse og fange den.

Jeg holder på med en jævel av en Pokèmon nå, og jeg startet med og kaste en Repeat Ball (for den suger jo i første kast) og da vrikket den på seg 3 ganger. Siden det har jeg gjort alt som står ovenfor (brent, paralysert etc.) og når jeg kaster en Ultra Ball da vrikker den seg ikke i det hele tatt, bare spretter ut av ballen med en gang.

Disse skade reglene driten gjelder i hvertfall ikke legendariske, da er kun flaksen som teller.