Pokègal

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Det er din mening, jeg har min... Desuten handler dette mer om pokemon enn SSBM!

Blissey er en sinnsykt fet pokemon btw! Bare for å holde meg til emnet!
 
Ingen i Smash Bros suger.

For deg personlig, kan de kanskje suge, siden du ikke har riktig spillestil i forhold til karakteren, men jeg kan love deg at det finnes mange som rocker i f.eks Jiggelypuff.

Og Picachu er jo langt i fra sugen, dog jævlig teit, da vis man i det hele tatt skal bruke den, må man være feig som et helevet for å i det hele tatt ta noen.
 
Dere, pokegal er alti for uaktivt for tiden!

Jeg foreslår at vi snakker litt om spillegaltreffet, og linking!

Som sagt, jeg kan gi dere alle gold/s starterne, de legendariske hundene (alle 3) og mange flere.

Jeg og Epp skal han ihvertfall en kamp på treffet, om han gidder å komme :p

Jeg kan si så mye at jeg prøver ut noen nye angrep, ihvertfall for meg.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.01.2005, 16.36
Ingen i Smash Bros suger.

For deg personlig, kan de kanskje suge, siden du ikke har riktig spillestil i forhold til karakteren, men jeg kan love deg at det finnes mange som rocker i f.eks Jiggelypuff.

Og Picachu er jo langt i fra sugen, dog jævlig teit, da vis man i det hele tatt skal bruke den, må man være feig som et helevet for å i det hele tatt ta noen.
161427​


Nei det er ikke sant. For å knuse noen med pikachu må du ha en solid dose med "WaveDash" og Aerial Attacks:) Ikke feig som faen;)
 
Med arial attacks tar du bare møkk som Donkey Kong og Ness.

Vis man er Fox/Falco eller Roy/Marth, til og med Ganondorf, kan man eie alt som er i lufta, lett.

Det som funger med pikachu er SmashLeft/Right+A og kasteangrepet. Og vis man er flink, er det så og si umulig å komme opp på kanten igjen, om pikachu vokter den.

Er man homo, så bruker man Pikachu.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av eivind2k@25.01.2005, 15.07
Dere, pokegal er alti for uaktivt for tiden!

Jeg foreslår at vi snakker litt om spillegaltreffet, og linking!

Som sagt, jeg kan gi dere alle gold/s starterne, de legendariske hundene (alle 3) og mange flere.

Jeg og Epp skal han ihvertfall en kamp på treffet, om han gidder å komme :p

Jeg kan si så mye at jeg prøver ut noen nye angrep, ihvertfall for meg.
168350​
jepp lite aktivitet i det siste ja... Jeg tar som sagt merd meg Sapphire og LeafGreen... mulig jeg tar noen battles dog jeg ikke har noen som helst erfaring med dette!!! Hadde vært greit å få tradet litt! Mangler Feebas samt de ruby-eksklusive pokèmonene!!
 
Kan dessverre ikke gi deg noe fra R/S, men alle LF/FR eksklusive, samt alle FR/LG-legendariske, en god del S/G , og noen få fra ruby.

Kan jo til nøds tamed gc-gba kablen og Pokemon Colosseum, så kan du dra over noen der, om jeg har noen...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Endelig tatt fram LeafGreen igjen og har begynt å trene opp teamet mitt. Akkurat nå har jeg:

Blastoise lvl. 72
Tyranitar lvl. 72
Zapdos lvl. 72
Crobat lvl. 70
Mewtwo lvl. 73
Primeape lvl. 67

Vet at jeg har en del overpowered pkmn, men bruker dem fordi de er sykt fete og digga dem i de tidligere versjonene...
Men jeg er fortsatt usikker på hvem jeg skal bytte ut Primeape med... Noen som kan gi meg noen tips? kan jo bare lære Tyranitar et fighting move så det trenger ikke være fighting type!
 
Fighting er egentlig ikke en viktig rase.

Et tips jeg ville gitt deg, er å skaffe deg en Tank (høy defence). Jeg ser at du har mange Sweepere. I virkelige battles må du ha mye av "irriterende" pokemon, med mange status-moves (Paralyze osv).

"Malen" er:

2 x Sweepere (høy attack, sp. attack) - built for teh kill ikkesant
2 x Tanks (Høy defence, sp. defence) - For å tåle my juling, en sweeper er gjerne avhengig av såkalte "One-hit KOs"

og de to siste kan du velge etter smak og behag.

Men husk, møter du med legendariske på treffet, gjør jeg det samme, noe du ikke vil :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
kommer uansett ikke å ha noen på lvl. 100 før den tid så det blir ikke særlig motstand uansett!!! Ettersom jeg bare spiller aleine trener jeg opp pkmn til å klare ligaen enklest mulig!

Forresten er movesetet til min Crobat slik:
Sludge Bomb (poison!)
Confuse ray ( frustrerende!)
Mean look ( for å gjøre alt verre!)
og.... Fly! (kun fordi noen må ha det... Funker jo helt greit, i alle fall når man har fiksa confusion og psn!)

btw: tanks er kjipe!
 

epp

firm and correct
Ikke så dum den der. Først så forgifter du (hvis den da er mottagelig for det), så sørger du for at den ikke kan stikke av, og til slutt bruker du fly.. som tar to turn's hehe.. sakte men sikkert drenerer du hp'en til motstanderen.

Når det gjalt den forrige posten din, husk å gi fighting movet til en som har godt stats på fysiske attacks. Jeg ga engang en normal pokémon psychic, altså et specialattack move.. det var ikke det lureste i og med at den var bedre på standard fysiske.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av epp@04.02.2005, 16.44
Ikke så dum den der. Først så forgifter du (hvis den da er mottagelig for det), så sørger du for at den ikke kan stikke av, og til slutt bruker du fly.. som tar to turn's hehe.. sakte men sikkert drenerer du hp'en til motstanderen.

Når det gjalt den forrige posten din, husk å gi fighting movet til en som har godt stats på fysiske attacks. Jeg ga engang en normal pokémon psychic, altså et specialattack move.. det var ikke det lureste i og med at den var bedre på standard fysiske.
173047​
en fet tank: Blissey med Psychic, funker fett med healing moves! Noen som har lyst på egg?
 

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@04.02.2005, 18.59
en fet tank: Blissey med Psychic, funker fett med healing moves! Noen som har lyst på egg?
173143​
Ååå neiii.. ikke si du bruker Blissey du også :( Jeg har allerede en Blissey, så jeg trenger ingen egg.

Jeg fanget faktisk Suicune i dag, så nå mangler jeg bare Entei og de to utgavene av eevee (dark og psychic) av de figurene som lar seg skaffe uten å ty til Colosseum.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jippi, ble nettopp frastjålet min svarte GBA SP med Pokèmon LeafGreen... Hade bra lvl. 80 tyranitar, Blastoise, Zapdos, Crobat og Mewtwo... noen som vil sponse meg med 1300 til nytt eler?
Buskkortet mitt og 50 kr. ble også borte, Asker politistasjon neste!!

Edit: GBAen lå hjemme :ler:
Btw: er jeg den eneste som gidder å være litt aktiv eller?
 

epp

firm and correct
Jeg er da aktiv, med å spille that is.
Nå har jeg fanget Suicine og er klar til å føre over de figurene jeg vil ta vare på (LG). Jeg trenger den siste av de legendariske hundene, så nå må jeg starte fra skratch igjen. Umbreon og Espeon gikk rimelig greit å få tak i. Jeg bare sendte 2 stk. Eevee over til Ruby og trente de opp til sånn ca. lv. 36 ta-ta :)
 
Jeg har ikke rørt spillet på en uke... Tror jeg har gått mektig lei, ganske irriterende :sukk: