Pokègal

Deremå slutte å tulle sånn! Pokemon dør da ikke, de besvimer. Alle vet jo det :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Pokèmon kan dø om de ikke kommer til Pokesenteret fort nok. Så du ikke når Charmander nesten døde?
Det er fordi Charmander suger, det hadde aldri skjedd med en lvl. 100 Blastoise :ler:

Det er jo almenn kunnskap...

hmm, charmandarn satt ute i regnet, og den er unik, siden vis flammen på halen slukker, så dør den .

Grønn Zebra

hmm, charmandarn satt ute i regnet, og den er unik, siden vis flammen på halen slukker, så dør den .
Men så må vi ikke glemme at det er store forskjeller mellom serien og spillene...

Spillene er mye bedre enn serien og filmene!

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@12.09.2004, 12.20
Men så må vi ikke glemme at det er store forskjeller mellom serien og spillene...

Spillene er mye bedre enn serien og filmene!
101668​
Er forsåvidt enig i det, men jeg syntes også serien var veldig gøy før. Og den andre Pokémon-filmen var også helt genial.

Grønn Zebra

Hmm, jeg tenkte at det kanskje hadde vært gøy å lager en liste over medlem i emnet, men det blir litt ekstra jobb så det må være en viss interesse av dette...

Veldig stolte av å ha så mange ivrige medlemmer, hurra for Pokégal :D

Er han ikke tøff??? med kanoner på ryggen og greier! :kos:

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av eivind2k@12.09.2004, 13.17
101665​
Jeg mente det var flammen som slukket når den døde? :confused:

Opprinnelig skrevet av Cybermjau+12.09.2004, 13.51-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@12.09.2004, 13.17
101665​
Jeg mente det var flammen som slukket når den døde? :confused:
101680​
[/b]
Du har nok feil i det, Cybermjau. Hvis flammen på Charmander slukker dør stakkaren.

Opprinnelig skrevet av Alice+12.09.2004, 12.13-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@11.09.2004, 20.54
Meg og lodin er herved allierte  :D .

Xenon, min Alakazam bruker telekinese på vannet ditt, slik at det endrer retning og du spruter på deg selv i stedet.

PRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
101506​
Dette går ikke an, siden dere døde av smerte.

SortUlv, bli du med å teame? Pokemonene våres er av noenlunde samme sort. Vi er übersmarte, har enorme psykiske krefter, og er godt kvalifiserte til å ta over verden.
101638​
[/b]
Hei sveis, partner. ^_^

Opprinnelig skrevet av SortUlv+12.09.2004, 13.20-->
Opprinnelig skrevet av Alice@12.09.2004, 12.13
<!--QuoteBegin-eXploSer
@11.09.2004, 20.54
Meg og lodin er herved allierte  :D .

Xenon, min Alakazam bruker telekinese på vannet ditt, slik at det endrer retning og du spruter på deg selv i stedet.

PRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
101506​

Dette går ikke an, siden dere døde av smerte.

SortUlv, bli du med å teame? Pokemonene våres er av noenlunde samme sort. Vi er übersmarte, har enorme psykiske krefter, og er godt kvalifiserte til å ta over verden.
101638​
Hei sveis, partner. ^_^
101692​
[/b]
Tjo-ho! ^_^

Fredrik, hvilken Pokemon er egentlig du?

Vis det er meg du mener Stian.
Så er jeg følgende:

SHDR

Gullmedlem

Kanskje jeg skal bruke denne Goth-Pikachuen? Den er jo veldig angsty og edgy og alt det der. Fortell meg at dere ikke hadde porket denne Pokémonen, karer.

Ah, også har vi mulighet nummer to; mer sexy enn noensinne ... tap dere selv i de store, svarte øynene og de skjønne formene hennes. Drøm om de små pirrende elektrosjokkene hun avgir mens lårene hennes foldes rundt deg, og du trenger inn i den gule varmen hennes.