Pokègal

Opprinnelig skrevet av Thamashii@05.10.2004, 18.55
takk.... det er en ære å være medlem.... kan jo ikke akkurat gjøre så mye med Shadar nei....Poenget er at han ikke har noe respekt....
112695​
Vært her en dag, og begynner å legge seg opp mot sjefene allerede..
 
2 faktisk :p

jeg stemmer for at dette emne burde få statusen ¨Prioritert¨!
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@05.10.2004, 19.08
...Han var vel ikke akkurat kalt moren min en kaktusskjendende maursluker eller noe slikt...
112701​
vel.... jeg har ikke tenkt å fornærme akkurat DEG men jeg prøver bare å holde på det jeg mener!! være ærlig, du vet!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Han var vel ikke akkurat kalt moren min en kaktusskjendende maursluker eller noe slikt enda, så jeg kan vel knapt kalles fornærmet. Jeg har respekt for Pokémon som spill, på en pervers måte. Jeg vet ikke helt hvorfor.
Pokémon er en av de beste spillseriene jeg har spilt og det har jeg respekt for, ingen kan nekte for at pokemon har et bra gameplay...

Angående fetishen din Shadar så er du ikke alene, uten at jeg skal nevne navn :flau:
 
fin liste Grønn Zebra, iriterende at jeg ikke rakk å få Charizard men... :p
 
Nei, har Dragonite, som kommer på en sterk andre plass, 3dje plass er Zapdos, så kommer nok Gengar/Golem/Gyarados på en delt 4 plass.

ja dette emnet rokker! Du må komme på SG treff, så kan vi linke og ha det gøy!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Det stemmer det, det er en eller annen som har Zapdos i alle fall...
hvis jeg skulle hatt en liste ville det vel vært:

Blastoise
Tyranitar
Kadabra/Alakazam

Det er noen av de jeg kommer på nå!
 
Grønn Zebra: Kan du ikke spørre Alucard om han kan redigere den listen din inn i første posten i emnet? Da blir den mere synelig (vil jeg tro :D ). Uansett. Veldig bra jobb.

Så må jeg bare få kjøpt meg Fire Red eller Leaf Green... Arg, det er så mye å kjøpe :(
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Akkurat nå er Alucard banna :p Men jeg skal fikse det når han kommer tilbaske!
Pokemon FR/LG er jo must i samlinga da! men det er vel egentlig alle pokemon spillene :D Det kommer mange kule "må ha" spill nå, det er jo ikke sånn alt for løenge til Jul heller... Aaaargh, det er dyrt å være gamer! Men det er i alle fall gøy!

Takk forstøtten, det setter jeg pris på *Notat skrives* :ler:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Et spørsmål til folk med Leaf Green og Fire Red. Er det spillet helt likt Blue og Red, bare med bedre grafikk, altså en Remake? Litt lyst på det liksom. :)
 
[spam] grønn zebra, svar på PM[/spam]

Er en remake ja, alt er likt, til og med kommentarene, dog plaseringen til noen pkmn er forandret, og lvlene til noen trenere, og veldig mye ekstra, absolutt et must vis du liker GBA og pokemon!

Jani, du vil vel ikke gi meg Charizard? :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er i alle fall ganske fornøyd med LG, selv om jeg bare har spilt det i 12 timer... også får man jo med den trådløse linkesaken og da! Selv om det bare er LG/FR som er kompitabelt hittil! Akkurat det var en smule skuffende, men det var fordi jeg trodde jeg kunne bruke den med Sapphire...
 
Ja! skulle få tak i en Poochena i dag, for å få en mightyena på FR, men det gikk ikke med den trådløse adapteren, da må jeg skaffe en link kabel også...
 
Jeg har teamet opp med en god venn av meg, som er akkkurat like frelst som meg, og kanskje et hakk bedre. Vi spiller mye, men han har dessverre ikke fått seg LG enda siden økonomien ikke strekker til.
 
lenge siden jeg har vært på spillegal ås....

men får jeg være med i denne fantastiske klubben...???

jeg og en kamerat spillte pokemon gul(på pc da, hver vår) i 13 timer i strekk... det var gøy..!!
 
Er det noen flere enn bare meg som har absolutt alle pokèmon spillene??? inkludert dårlige kopier???

Hva faen er SG-treff???? vet jo at (SG = SpilleGal) men hvor er dette treffet og NÅR?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
lenge siden jeg har vært på spillegal ås....

men får jeg være med i denne fantastiske klubben...???
Det er klart du kan bare følg instruksene på s.1! sakff deg en pokegal signatur! Så skal jeg skrive deg inn i lista på s.9!


Hva faen er SG-treff???? vet jo at (SG = SpilleGal) men hvor er dette treffet og NÅR?
Det skal holdes på lillestrøm tror jeg, vet ikke når det er... les i "fra Spillegal"