Pokègal

Jeg ville tro det.

igjen så foreslår jeg denne siden:

www.serebii.net

Det er en veldig bra side med mye info.

Jirachii får man på Colosseum bonus disken, eller pikachu TV spillet.

Jeg kan godt lage hjemmesiden til denne flotte Pokèklubben. Bare no enkelt for moro.

Som sagt her så spørs det jo om det er nok interesse for det. Pokèmon dør jo sakte ut...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vil ikke akkurat si det... Spillene selger fortsatt veldig bra!!! Og selv om all annen merchandise har gått ned så spilles det fortsatt en del TCG rundt omkring! skal kanskje begynne å spille det med en kar på skolen...

Hvis man trader mellom spill som har forskjellig spill kan man risikere å slette saves man evt. har på gamepak'en... Det gjelder nesten alle GBA spill! var sånn med de andre GB'ne og... Men det er jo ikke helt sikkert!

epp

firm and correct
eivind2k:
Du nevnte noe om breeding. Så vidt jeg kan se, har man bare muligheten til å levere fra seg en pokémon av gangen på FireRed/LeafGreen, mens du på Ruby/Sapphire kan du levere fra deg to av gangen. Hva må gjøres for å aktivere det? Eller førte du monsterene over fra FireRed/LeafGreen til Ruby/Sapphire?

Jeg er så "heldig" å ha to stk. av Eevee (calm og modest nature :D ), men kunne tenkt meg et pr. ekstra så jeg kan eksperimentere.

Grønn Zebra

Hmm, tror det går an å breede på en av øyene 4-7 men nå har jo jeg bare tatt 8 badger enda... Skal legge inn teamet mitt på Colosseum, alle er på lvl50!

Blastoise
Zapdos
Primeape
Golbat
Dugtrio
Kadabra

Liten spoiler her:

Epp: for å breede må du dra til øy 4(etter du har fikset maskinen og tatt Ligaen ("Second wave"), da kan du gi Daycare damen på øy 4 to pokemon.

Min faste "Skila" aka Ditto har gått opp 34 lvler, og har lagd utaalige egg :)

epp

firm and correct
Shigsy: Prøv på gamefaqs.com

eivind2k: OK, men jeg har et problem. Jeg svarte nei på spørsmålet til Bill så jeg har ikke billetten til båten. Hva må gjøres?

Grønn Zebra

Nå er PG blitt dritbra ,fint å ha deg tilbake Epp... Dere er så kunnskapsrike :ler: Men snart vil min like pokegale venn VilePetter :forelsket: og da blir det til og med enda mer aktivt, tror jeg da :p

Men skal sjekke ut den Sereebi siden nå! Må forresten oppdatere lista sanrt... har glemt det....

Dere får se bort i fra forumet da, siden det er ganske rotete og nesten uten regler og "politi"

Men som sagt så finner du det meste du kan trenge på siden.

Grønn Zebra

Er det lurt å banke Entei nå? kunne trengt en flamme pokis nå... Hvor lenge må jeg vente før jeg fange den igjen??? Tør ikke gjøre4 noe mer for å ikke å måtte angre senere! Eivind, Eivind, Eivind?

epp

firm and correct
Bruk en pokémon som kan MeanLook, da får den ikke stukket av. Eller når du har fått ned meteret til et minimum, bruk Wobbuffet.

Jeg er fortsatt ikke ført opp på medlemslista!

:mad:

Grønn Zebra

Det er fordi jeg er en treig nerd som spiler så mye pokemon at jeg ikke rekker det :p Men jeg kan fikse det i løpet av dagen/kvelden!!! Men det er litt jobb så det tar litt tid :svette: ... Så det så!

:ler:

Til legendariske annbefaler jeg denne "formelen":

1. Bruk Fals swipe Med en høy lvl pokemon. (syther, Marowak etc)
2. Bruk Hypnosis, Paralyze går også, men jeg liker hypnosis
3. Vis Hpen ikke er helt nede på 1, ta en veldig svak pokemon (lvl 5 og mindere), og bruk Scratch etc.
4. Kast ballene. Ultra ball og Great ball. Jeg føler at litt variasjon funker bedre.

Grønn Zebra

Min metode er bare å prøve helt til man klarer det... Jeg bare restarter når jeg ikke får det som jeg vil! 1 HP og paralysert, det er saker det! Bruker alltid under 15 baller! selv på Rayquaza :D