Pokègal

hmm,

Jeg kjøpte nettop 400 Ultra baller, 200 Full restore, og 200 revive...

Sier litt om hvor mye penger man får etterhvert...

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@09.11.2004, 13.19
Det er fordi jeg er en treig nerd som spiler så mye pokemon at jeg ikke rekker det :p  Men jeg kan fikse det i løpet av dagen/kvelden!!! Men det er litt jobb så det tar litt tid :svette: ... Så det så!

:ler:

:kos:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av eivind2k@09.11.2004, 17.26
hmm,

Jeg kjøpte nettop 400 Ultra baller, 200 Full restore, og 200 revive...

Sier litt om hvor mye penger man får etterhvert...
132679​
jeg liker egentlig ikke å ha 999 999 med penger jeg, man kan jo kjøpe alt!!

Nå skal jeg forresten oppdatere lista!!! jippi, da blir vel folka glade???

Grønn Zebra

Da var lista oppdatert, den er foreløbig på side 9! Men jeg skal sende en PM til Alucard nu straks for å få lagt den inn på s. 1! håper jeg har husket alle, send meg PM eller noe hvis DU mangler!
Hvis noen orker å telle, så værsågod :) Så kan dere poste tallet her etterpå!
Hipp hurra for min fabelaktige innsats :ler:

Grønn Zebra

spm 1: Kan man stjele ting fra ville pokemons med Thief?
spm 2: Er det andre moves som Thief? (funger likt)
spm 3: åssen funker Macho Brace(?), har aldri skjønt det helt...

spm1: kan du fikse det slik at vi som ikke har blitt skrevet opp på medlemslista blir det snart?

hum, macho brace gjør at attacken går opp, tror jeg.

Vis ville pkmns har items, kan du stjele dem med thief, men jeg har ikke sett noen med items enda, bare på R/S

Tror ikke det er andre moves som fungerer som thief nei.

Yo.

Er det noen som vet om noen Pokèmons jeg kan parre med min... herregud! Jeg har glemt navnet! En skam! Uansett, den gresspokemonen fra Ruby.
Er det noen jeg kan parre med den så jeg får flere "hva-den-enn-het". :D

Grønn Zebra

Har møtt på Dewgong med Istypeboostesakhvadetnåheter (mystic ice?) og tiny mushroom på en parasect... det er de jeg kan komme på! Men du burde sjekke bills pc og velge move items, da er det bare pokemonene med items som "lyser".

Min fantastiske (kad)Abra ble fanget med en twisted spoon...

Edit:
Variabel: Ditto kan breede med de fleste! fordi han er en kåt pokemon (egen type :ler: )

epp

firm and correct
I dag fanget jeg alle Unown variantene (A-Z + !,?). Og endelig har jeg fått tak i Larvitar på Island 7 :D . Nå kan jeg snart breede fram en kraftig Tyranitar som jeg kan trade over til Ruby.

Grønn_Zebra: Du har et lignende move av thief som heter covet.
Allows you to grab and hold onto the item the opponent is holding.

Nei, det er ikke A-Z, gikk på den jeg og.

Du finner listen over alle Unknow på www.serebii.net, det er opp til 5 i hver hule, og mange er veldig sjeldene.

Grønn Zebra

Er det fler enn meg som misliker National Dex? Selv om det kan gi spillet en lengre holdbarhet er det litt drøyt med 386 pokemon... den vanlige pokedexen err i alle fall mulig å fylle opp... Selv om jeg har Colosseum, Sapphire og LeafGreen gidder jeg ikke å trade alle rundt for å få full pokedex... Jeg synes det er greit nok utført på Rub/Saph fordi mean ikke blir "tvunget" til å fange mer enn 202 pokemon som i LG/FR...

Det er jo på ingen måte en viktig del av spillet.

Tenk deg så kjedelig det hadde vært vis FR/LG hadde vært "alene" i GBA-Pokemon serien, uten mulighet for å trade osv.

Etter det jeg tror kan man få 3 eller 4 stjerner på trenerkortet.

De jeg vet om er:

1. Fullføre Ligaen
2. Fullføre pokedex (150)
3. Fullføre National dex (er mulig disse blir delt opp i Johoto, og R/S pokemon)
4. ?

Grønn Zebra

Eivind2k: Vi må trade en masse på SG treffet! Dessverre er det svært få i min vennekrets som har pokemon... kanskje derfor jeg er litt negativ til national dex...
Hvilke versjoner var det du hadde?

colosseum og RF. en venn av meg har LG

epp

firm and correct
eivind2k:
Jeg finner ikke den siden på www.serebii.net som du refererer til (Anown).

Anngående Trainercardet, så har jeg hørt snakk om at du får en stjerne etter 300 breedings!! og et etter at du har tatt ligaen 200 ganger!! samt vunnet linkbattles x-antall ganger. Det spørs hvor mange som har tolmodighet eller ork til det.

Machobrace øker atk, men senker speed.

hmm, jeg har tatt ligaen 40 ganger nå... er jo på god vei :p

300 breedings? tror jeg har rundt 20/30 nå...

http://www.serebii.net/

Den skal funke.

epp

firm and correct
Eh.. det jeg mente var at jeg ikke fant fram på serebii.net hvor det står omtalt flere anown enn A-Z og ?, !.

Når det gjelder de fire (fem?) stjernene på trainerkortet er jeg litt forvirret, folk kommer med forskjellige påstander. Du skal vistnok få en for å fullføre ligaen. En for komplett index (må ikke ha Mew). En for komplett national index (må ikke ha Mew, Celebi, Jirachi og Deoxys).

Er selv ikke sikker, men man må ikke ha mew på noen av de, det er jeg helt sikker på.

Noen som kan bekrefte/avkrefte om man kan få Lougia på Colosseum?

http://www.serebii.net/red_green/unown.shtml der

Mer info!

Silver Card:

This Card is obtained after you get your 3rd Trainer Star. This is obtained by getting the 382 Pokémon in your National Pokédex (i.e. Bulbasaur to Rayquaza without some Legendaries such as Mew, Celebi, Jirachi & Deoxys)

tipper det er et gold card også, skal poste mer vis jeg får vite det!