Pokègal

Din homo.

Fra nå av merker du slikt med et SPOILER tegn.
Siden du nå røpte en sikkert viktig del av hele spillet. (Variabel altså)

Ok, sorry. Men homo er jeg ikke ;)

Jeg kommer ikke på i farten hvilke Pokèmons jeg har, men jeg kommer på Alakazam (lvl.41) Loudrer (lvl.36) hmmm.... Sceptile i..noe.
Hehe, hvordan er deres Pokèmons for øyblikket?

epp

firm and correct
På hvilket spill da?

R/S : De faste er på Lv. 85-100 (Har minst 40 Pokémons på Lv. 50+)
FR/LG: De jeg bruker for tiden Lv. 80+

Samme hvilket spill, begge om dere har=)

Jeg syns fortsatt vi skal lage en slags Pokèklubb jeg, med en hjemmeside man kan logge seg inn på og skrive de Pokèmonsene man bruker, og i hvilken level de er osv. Alt mulig sånn greier. Også et forum naturligvis.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvis du gidder å lage en side så hadde det jo blitt litt gøy... den offisielle norske pokemon siden suger jo verre enn verst!!! De veit ikke noe om Emerald en gang ( De fleste som interreserer seg vet at det kommer i april...)
Men vi behøver jo ikke nødvendigvis få vårt eget forum, vi kan jo prøve å få samarbeidet med SG!

Men mitt team på Sapphire er:

Cacturne lv. 77 (trener ham opp nå)
Swampert lv. 95
Latias lv. 95
Torkoal lv. 95 (dritt og møkk, men det funker...)
Aggron lv. 95
Hariyama lv. 95

Liker å ha teamet mitt jevnt! Så med dette teamet dekker jeg alle typer pokemons, og vel så det!
Akkurat nå husker jeg ikke teamet mitt på LeafGreen men skal poste senere en gang!

Men om jeg skal lage den, er det noen som frivillig vil hjelpe litt til med artikler om spillet? Lage en Pokèdex og sånne ting?
Jeg kan ikke alt om Pokèmon selv=)

Grønn Zebra

Men om jeg skal lage den, er det noen som frivillig vil hjelpe litt til med artikler om spillet? Lage en Pokèdex og sånne ting?
Jeg kan ikke alt om Pokèmon selv=)
Kan sikkert klare å lage en dex med info om hvor man finner de forskjellige pokemonsene er! Kan sikkert også lage litt andre artikler og ting...

Jeg vil bli med i pokegal klubben!
Slutt å mas, hvis du ikke har lest det første innlegget så gjør det (<<)! Tyranitar er forresten ett veldig godt valg, mitt andrevalg! Skal legge deg til lista når det blir litt fler å legge til!

Grønn Zebra

----------SPOILER ALERT----------

Hvorfor er ligaen så sinnsykt gira etter man har tatt dem samt fiksa maskinen til Celios??? første man møter er en Dewgong på lvl.64 :blunk: Veldig vanskelig når mitt team ligger på lvl. 59 :ehm...:

det er second wave.

det er jo tøft, gir spillet en utfordring og litt ny vri. Slet litt med den første gangen ja. Fang noen legendariske, du kan også bruke VS seeker og trene mot de sterkeste trenerne om igjen.

Grønn Zebra

Joda, ideen er god... Fikk meg faktisk til å legge fra meg spillet :(

Har byttet ut Kadabra med Mewtwo, i tilegg til Zapdosen min. Men får vel bare trene lit mer! Blir i alle fall lettere å levle etter hvert..
Må vel også trene opp Larvitaren min (lvl25 :ler: ) Men jeg synes ikke dete er så morsomt på trene i Unknown Cave, men jeg har jo som sagt VS seeker...

Innlegg 400... :p

JEg har faktisk ikke lagt fra meg spillet før jeg ble ferdig med det jeg kunne gjøre der.

Nå har jeg ikke spilt på uker, er no dritt. Får vel vente til jeg får emerald, da skal national dexen fylles opp.

Grønn Zebra

Spillet ga meg ikke på langt nær det jeg fikk i Silver og Sapphire... Men jeg kommer sikkert til å plukke opp spillet igjen og spille videre! La fra meg Sapphire og en stund....

Grønn Zebra

Nu er min Tyranitar på lvl. 60, gjett om det var verdt det! Tyranitar er definitivt mit andrevalg...
Men et spm: Er det vanlig at en Zapdos får tilsammen 21+ i stats? synes det er litt vel mye... det er jo vanlig med mellom 12 og 16 ca.
Dette var mellom lvl. 59-60 og det er ikke første gang jeg har fått så bra...

Teamet mitt (LG):

Tyranitar lvl. 60
Zapdos lvl. 62
Blastoise lvl. 61
Crobat lvl. 61
Mewtwo lvl. 70
og Primeape lvl. 59

Er det noen som har et godt forslag til en ny Figthing pokemon? Primeape er den åp laget med dårligst stats... Er f.eks Machamp, HitmonLee/Chan/Top noe å satse på?

:::SPOILER!!!:::

hvilke lvl bør jeg å ha på second wave? Er teamet mitt bra nok f.eks?

Machamp er ganske bra med sitt Doublechop!
Medicham er gangske bra, er blanding av fighting og psyckisk!
Blaziken er en Konge pokemon!

Du har et bra lag men du burde kansje vurdere å bytte ut de legendariske pokemon du har som Mewtwo og Zapdos, med (ikke) legendariske pokemon som foreksempel Raichu, Hypno eller andre sjeldene pokemon! Skal man være med på pokemon konkuranser, er det ikke lov med legendariske pokemon! (sies det)
Mitt lag er.....

Tyranitar lv 70
Blaziken lv 76
Grumpig lv 68
Steelix lv 71
Lapras lv 69
Aggron lv 69

Syns selv at det er veldig bra balansert! Hva syns dere?

Du burde ha laget ditt på 60/65, og ikke bytt ut de legendariske før etter ligaen, det er det ikke noe poeng i.

Mitt team, tor jeg, ser slik ut:

Charizard: lvl 100
Mewtwo: lvl 100
Zapdos:lvl 80 et sted
Gyarados: lvl 70 et sted
tyranitar: lvl 80 et sted
Meganium: lvl 70 et sted

Dette er da "teamet" men til konkuranser etc bytter jeg ut de legendariske med andre "backup" - pokemon.

Man blir vel ganske mye mer stolt av å kunne si "den Raticaten har jeg trent opp til lv 70 alene uten noe cheat eller dritt", isteden for og si "jeg har fanga mewtwo med master ball, den kan læra alt og jeg er uovervinnelig!" ;)