[Mobil] Pokémon GO

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er ikke kjempespennende det som finnes gatelangs i Oslo sentrum heller, fant ikke noe nytt på en 45 min sveip Pilestredet-Deichman-Oslo S. Må nok ut i park eller hage.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Niantic har bare copy-pasta alle stedene (og heatmaps?) som ble brukt i Ingress, og det ble jo bare spilt av urbane svette privilegerte nerds. Random encounters burde være helt uavhengig og basert på terrengtype henta fra f.eks. Google Maps.
Vel, her ute var det absolutt fuck all i Ingress (noe som garanterte at jeg avinstallerte det etter ei uke), men jeg kan jevnlig plukke opp pokemon rett utafor dørstokken. Jeg har bare gått ut fra at begyggelse = høyt gress, og siden pokemon bare kan fanges i høyt gress, er det faktoren som bestemmer om du får fanga noe. I skauen er det fortsatt fuck all, for der er det ikke noe bebyggelse, har iallfall vært min oppfatning.

E: Prøvde å make Stange great again ved å yppe på Valour-dicksene nede på stasjonen (tidlig en morgen), men måtte bite i gresset da Vaporeon slang innom selv om jeg hadde avla fram Jolteon spesifikt for å kontre den og Pidgeotto. Er det bare jeg som er totalt dynge, eller har det nesten ingenting å si at du super-effectiver driten ut av motstanderen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
What the actual fuck? Niantic må trekke sei.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vel, her ute var det absolutt fuck all i Ingress (noe som garanterte at jeg avinstallerte det etter ei uke), men jeg kan jevnlig plukke opp pokemon rett utafor dørstokken.
Det er knutepunkter og slikt som er dratt over fra Ingress, dvs det som nå er pokestops og gyms.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ålø. Ja, kom med politivedtektene deres. Usømmelig oppførsel på kirkegård.
image.jpeg
 

demake

Seksuelt godteri
Ikke lov å ha det gøy i kjerka. Hadde jeg fått vite at jeg daua i mårra hadde jeg maila Niantik og bedt dem gjøre gravsteinen min om til en Pokegym.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det går forsåvidt an å fange noen lommemonstre og spele lite mongo uten å være totalt bajas, da. Hvis de skal forby mobilbruk på kirkegården er det vel egentlig bare å stasjonere en polis i våpenhuset og bokstavelig talt håve inn.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Joda, men da er det bajas på kirkegården man er, ikke en rolig mongo-spiller. Merker det klør i FB-kommentarfingeren, både over ikke spill her, vi har Vedtekt-holdningen og til pass for dem, jævla lømler-hoveringen som ligger under når folk liker og deler. With God's help we will conquer this terrible affliction.

;-)
image.jpeg
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ooog jeg datt av lasset for noen dager siden. Er liksom bare det samme om og om igjen, så da den initielle entusiasmen ga seg er det ikke så mye mer å hente enda, så blir lite 'mans på meg. Så får vi se om de oppgraderer noe shit.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stikk innom Peppes for å fylle opp magen med den dritvonde pizzaen vår som smaker kontor.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Chipotle cheddar beef pizzaen vil ha et ord med smaksløkene dine.

Haha, kødda. Den eneste pizzaen som var god måtte de selvfølgelig slutte å selge fordi årsaker. :)
 

Jante

privileged CIS shitlord
De italienske og California style-greiene er ikke så halvgærne.
 
Viva Espania var faktisk ganske decent. Manchego revet over en pizza fylt med chorizo (og calabra, hvis man var smart). Men ta det fra en som jobbet en sommer på kjøkkenet deres - pizzaen er bais. Iallfall sammenlignet med burgeren, som ialfall i en periode var ganske prima vare.

Men! Pokemon! I dag har jeg lunta rundt i Frognerparken med en kompis og fanget haugevis med Charmanders. Møtte også et par folk som var hyggelige, og som ville møtes senere denne uken. Sosiale greier altså.
 
Kontroversiell mening: Det eksisterer ikke dårlig pizza. Tror aldri jeg har vært borti en pizza som jeg ikke har villet spise, jævla snobber. Bpste på Peppes er selvfølgelig Rio Grande.