[Mobil] Pokémon GO

Lodin

Der Waaaah
De har og gjeninnført Pokeradaren i litt ny og forbedret form. Foreløpig såklart bare tilgjengelig i Frisco og noen andre USAianske storbyer.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Som et prøveprosjekt eller noe sånt ja.
 
Storting, Regjering og Høyesterett. President Pikachu neste periode gitt.

hrrrr.png
 

Lodin

Der Waaaah
Både Erna og Jonas er legit når det gjelder spill.
Det er 2016 og jeg syns egentlig det er mer skummelt med politikere som ikke liker sånt.
 
Var det ikke Stoltenberg som likte å ta seg ei runde Red Alert en gang i tida?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
image.jpeg


Problematisk!

I andre nyheter uttalte Erna på Nyhetskanalen i dag at hun "har noen egg å klekke".
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Drukner i Charmanders og Bulbasaurs for tida. Det er en "starter event" (som skulle vært ferdig 3. januar egentlig) hvor starter-mons spawner mye oftere. Jeg samlet sikkert 15 Charmanders, en Charmeleon, og syv-åtte Bulbasaurs i dag, bare på vei til og fra jobb.

Charizard in sight!
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Takk for tipset Thinny!
Nå skal jeg endelig få meg en evolvert Blastoise og ikke en sånn ræva wild på 200CP.

Det hender jeg fortsatt spiller, men ikke like aktivt som for et halvt år siden. Jeg tar det opp dersom jeg skal gå et sted. Jeg er level 25 og har 133 i dexen.

Nå håper jeg bare at spawn rate på Grimer og Koffing kan øke, for de dukker jo aldri opp. Jeg har vel fanga maks tre av hver. Chansey og Porygon kan også begynne å vise seg snart! Jeg er forøvrig sykt lei av å bare få Magmar i 10km egg.

PS: ikke spør hvor mye penger jeg har brukt på incubators
 
Sist redigert:

Sofie

Like my body?
Damn boiii! Jeg hadde inntil nylig ikke deltatt på et eneste raid som ikke var soloraid fordi møte nye folk osv, men jeg nærmer meg i det minste målet om «battle girl tank top», så det er da noe.