Postal 2

#1
Hva, akkuratt hva mener der om Postal 2?

Dette spillet er jo kult, kan jo gå rundt å pisse på folk, og bruke katter som lyd-dempere på gunneren, men hva mener dere?
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Er stor fan av Postal 2 ja. Hver gang livet ikke når helt opp til forventningene er det bare å fyre opp P2 og ta livet av en masse idioter. Gir god terapi og hindrer meg i å gjøre det samme i virkeligheten.
 
#3
Spilte det mye før, men det blir veldig kjedelig i lengden!
Men det er jo uhyre morsomt.

Digger at du kan pisse på folk, helt til de begynner å spy! :ler:
 
#4
er dette utgitt i norge, eller kan jeg bare få tak i det på den ulovlige måten
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Ja, utgitt i Norge.

I og med at jeg ikke hadde mere å si så krydrer jeg inlegget med dette:

 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Faen og, nå ble jeg minnet om det gamle SG... Det var tider, det var tider.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Kjenner du ikke igjen din egen finger?

Et hvert spill som inneholder frasen "Use the Q-button to kick people in the face, it's fun" er selvsagt stilig.
 
#9
Urk, jeg syns ikke dette spillet er så veldig bra, det er såklart stilig i startenn, men så blir man lei. Ganske kjedelig i lengden.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#14
Postal 2 er/var jo litt fett da :D Det er utrolig mye piss du kan gjøre i spillet hehe :p Sånn som og lage det brann partyet med Elefanter hehe som løper rundt brennenes :p Hasj kan man røyke i spillet også hehe, pluss mye annet piss...... Artig er det til tider..
 
#16
;) Jepp, Clixz sa det... Postal 2 er kult nok det, men kjedelig i lengden blir det definitivt. Som sagt, artig med kompiser på besøk.
 
#17
Jeg spilte gjennom Postal 2 bare 1 gang. Etterpå var jeg veldig lei av spillet. Dette er et sånn spill som man går vedlig fort lei av.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Ronin@22.05.2004, 00.33
Utrolig kult å bruke en katt som silencer  ^_^
sreencap request av det der please