Postal 2

#21
Opprinnelig skrevet av Kamui@25.05.2004, 07.31
Jeg spilte gjennom Postal 2 bare 1 gang. Etterpå var jeg veldig lei av spillet. Dette er et sånn spill som man går vedlig fort lei av.
Er ikke mange FPS'er man gidder 2 ganger da....
 

Alexander

frilans ufør
#22
Det er ikke hasj du røyker...det er crack. Derfor det kalles health pipes, og du etter en stund mister liv hvis du ikke tar mer. Katten, som man trer på bakveien, lager våryre lyder etter en stund på hagla. Det er ganske fornøyelig.

Jeg satte en gang fyr på en bulldog som løp ned i en dal og tente på så mange mennesker at maskinen til kameraten min hakket, og det var en ganske bad-assu maskin også.

Jeg digger at alle arabere ser ut som Osama Bin Laden, forresten.
 
M

Mitt navn var Ace

Gjest
#26
Opprinnelig skrevet av Gromle+27.05.2004, 02.21-->
<!--QuoteBegin-Kamui
@25.05.2004, 07.31
Jeg spilte gjennom Postal 2 bare 1 gang. Etterpå var jeg veldig lei av spillet. Dette er et sånn spill som man går vedlig fort lei av.
Er ikke mange FPS'er man gidder 2 ganger da.... [/b]
Jeg vil nå si at UnrealTurnament2004 er et spill som kan rundes mange ganger... i og med at det ikke er basert på en story-line... :confused:

Jeg mener at POSTAL2 er et meget sykt,morsomt,groteskt,men desverre litt ensformig spill som man,ja,kan bli litt lei av etter man har rundet det. :ehm...:
 

Alexander

frilans ufør
#27
Men scenen hvor tre politimenn slår Gary Coleman til døde er uvurdelig. Jeg er blitt en ny mann etter å ha sett det. Husker det var en fredagskveld hos en kamerat den 2.mai i fjor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Off-topic, men likevel relevant: Jeg er glad for at du er med på å opprettholde standarden på signaturer her på forumet, Alexander. :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Ja, hvem faen liker vel negre, pakkiser og annet avskum?
 
#30
Opprinnelig skrevet av Mitt navn var Ace+02.06.2004, 14.10-->
Opprinnelig skrevet av Gromle@27.05.2004, 02.21
<!--QuoteBegin-Kamui
@25.05.2004, 07.31
Jeg spilte gjennom Postal 2 bare 1 gang. Etterpå var jeg veldig lei av spillet. Dette er et sånn spill som man går vedlig fort lei av.

Er ikke mange FPS'er man gidder 2 ganger da....
Jeg vil nå si at UnrealTurnament2004 er et spill som kan rundes mange ganger... i og med at det ikke er basert på en story-line... :confused:

Jeg mener at POSTAL2 er et meget sykt,morsomt,groteskt,men desverre litt ensformig spill som man,ja,kan bli litt lei av etter man har rundet det. :ehm...: [/b]
Men så er nå UT-serien hovedsakelig ett multiplayer spill da. Så kan ikke sammenlignes sånn.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Men P2 har jo på sin side fått multiplayer etter hvert. Ikke at den er spesielt god eller noe men.
 
M

Mitt navn var Ace

Gjest
#32
Opprinnelig skrevet av Gromle+02.06.2004, 18.00-->
Opprinnelig skrevet av Mitt navn var Ace@02.06.2004, 14.10
Opprinnelig skrevet av Gromle@27.05.2004, 02.21
<!--QuoteBegin-Kamui
@25.05.2004, 07.31
Jeg spilte gjennom Postal 2 bare 1 gang. Etterpå var jeg veldig lei av spillet. Dette er et sånn spill som man går vedlig fort lei av.

Er ikke mange FPS'er man gidder 2 ganger da....

Jeg vil nå si at UnrealTurnament2004 er et spill som kan rundes mange ganger... i og med at det ikke er basert på en story-line... :confused:

Jeg mener at POSTAL2 er et meget sykt,morsomt,groteskt,men desverre litt ensformig spill som man,ja,kan bli litt lei av etter man har rundet det. :ehm...:
Men så er nå UT-serien hovedsakelig ett multiplayer spill da. Så kan ikke sammenlignes sånn. [/b]
det kan du vel så :grine:

Men kan være enig med at UT2004 er best online :svette:
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Er det ikke egentlig en meningsløs diskusjon siden Postal 2 kjører Unreal Warfare enginen? To sider av samme sak egentlig.