Postal III goes nextgen

Dukie

nice girl
JAAAAAAAAAAAA :D :D Fy faen som jeg koste meg med postal II, runnet den faktisk igjen forrige jul, det kaller jeg et sløvt spill. :D

Husker at jeg laget en tråd om spillet før databasen ble slettet. Herlig å endelig se noe, har vært fryktelig stille siden den gang. Litt uvant å se Postal i tredjeperson dog. Trodde denne oppfølgeren også skulle bli et FPS.

D

Doctor Downs

Gjest
Yey! Dead Rising bare at zombiene er mennesker og det er aldri mer enn fire på skjermen om gangen! Geh...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Mongis @ 28.07.07, 00.53) 75001
Litt uvant å se Postal i tredjeperson dog. Trodde denne oppfølgeren også skulle bli et FPS.
[/b]
Tja, det første spillet var jo også i tredjeperson.

Vel, det frøste spillet var vel mer se ovenfra og ned. Så er jo greit å teste ut forskjellige perspektiv.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel Postal 2 var fett i en periode, mye kult og gjøre der hehe ;) Og detta her kan jo bli bra, bare de får rettet opp ett par ting som jeg håper de gjør. Sånn som man så i denna traileren, så reagerte ikke akkurat folke no spess bra når han tokk frem våpnet eller skøyt med våpnet osv.. Håper at det blir rettet, og det blir det sikkert.

Syntes faktisk ikke den grafikken var sånn kjempe god heller, men det kan kanskje bli bedre eller noe i den duren.

Uansett er nok en stund til detta blir ferdig, så de får vel rettet opp ett par ting og tang.

Btw det våpnet han brukte i starten, hva i hellsike hva der? En gal hund? :eek:

Postal 3 kommer sikkert til å være morsomt i 30 minutter. Og det er jo bra tatt i betrakning at toern var gøy i 20 minutter og enern ikke var noe gøy i det hele tatt. Etterhvert blir man lei av å pisse på de 4 forskjellige karaktermodellene som er i spillet og alle bugsa som det sikkert kommer til å være infisert av.

Det kommer nok til å stå helt i stil med filmen vil jeg anta.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Maximum @ 28.07.07, 17.34) 75067
Vel, det frøste spillet var vel mer se ovenfra og ned. Så er jo greit å teste ut forskjellige perspektiv.
[/b]
Så å se ovenra og ned er ikke tredjeperson? Hva er det da? 17. person?

Og hvis du, ja DU Thionahatran, slette r\ dette inlegget, ja da mener jeg bestemt at de4t er overformynderi, og at du bør fratas din stilling, slik det er vedtatt ved kongen i statsråd-:!

SITAT(kakarlsen @ 29.07.07, 03.40) 75128
Så å se ovenra og ned er ikke tredjeperson? Hva er det da? 17. person?

Og hvis du, ja DU Thionahatran, slette r\ dette inlegget, ja da mener jeg bestemt at de4t er overformynderi, og at du bør fratas din stilling, slik det er vedtatt ved kongen i statsråd-:!
[/b]
Jeg vil si at det er forskjell på baldursgate perspektiv og Gears of war perspektiv ja. For å gi eksempler.

Men klart, du kan jo si at Starcraft er tredjepersons også. (og det var ikke sarkastisk ment, men man kan ikke sammenligne standard tredjepeson med overn fra og ned rett og slett.)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
La oss bare glatt overse det forrige innlegget mitt :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Uansett om det er fugleperspektiv eller ikke, så er det like forbanna tredjepersonsperspektiv siden man ikke ser ting direkte fra synsvinkelen til den/de man styrer. Men samma det, jeg gleder meg. Postal 2 hadde faktisk noe å komme med, så jeg håper de fortsetter trenden derfra i Postal 3. Jeg håper også at trenden som kom i Apocalypse Weekend er borte for alltid, for det var sørgelige saker.