[Multi] Prepare to die again (and again)! Dark Souls II - Husk spoilertagg!

demake

Seksuelt godteri
#1

\o/
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#2
Tillat meg å være pretensiøs et sekund og påpeke hvor bra introen oppsummerer min erfaring og det jeg digger med Dark Souls. Så jævlig dystert og håpløst og du får bare lyst til å legge deg ned og gi opp men NEI FAEN DU SKAL IKKE KNEKKE MEG. OPP IGJEN.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#3
Fikk ikke noe særlig lyst til å spille Dark Souls II nå. Neida. Ikke i det hele tatt.
From Software er ganske unike sånn sett. Ikke nok med at de er fra Japan og lager et slags "vestlig" spill, men designet på hele greia. Er ikke så ofte man ser original design på monstere i såkalt fantasy-setting, men From Software fortsetter å overraske. Er ikke så ofte man ser edderkopper i slike spill og at de ser originale ut, men selv det klarte de.
Noen av de fiendene ser ut som en slags hybrid av The Thing og Silent Hill monstrene. Elschker det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#5
De skryter ganske mye av at det visstnok er laga for PC fra bunnen av denne gangen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#6
Dark Souls II will be available on Playstation 3, Xbox 360on March 14th. PC version will be release soon after. står på description på youtuben
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Ja, soon after.... :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Ni minutter med gameplay. Den som spiller suger såklart.

Forøvrig levler man ikke lenger ved leirbålene. Istedet må man tilbake til hu blinde berta fra DS1. Man blir heller ikke helt hollow av å dø, bare delvis. Man mister og litt av livet sitt, akkurat som i DS1. Hmm.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#11
Ifølge kjempebomba så kan du knerte hu leveldama for å få en aitem som lar deg teleportere. Litt artig hvis dette er ment å være alternativet for de som vil spille som level 1.

Og jo, de har ditcha det binære hollowsystemet. Du kan ikke forhindre å bli invadert nå, det beste du kan gjøre er å henge med carebearcovenantsene. Kjenner så langt én person som boikotter spillet pga dette.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Ifølge en på SA er det ei dokke man kan brenne ved leirbål som permanent hindrer folk i å invadere akkurat den sona bålet befinner seg i. Det er også en ny covenant som spesifikt går etter folk som har invadert mye.

E: Sikkert ikke verdt en sur fjert, men Amazon i USA har sendt ut mail til folk som har forhåndsbestilt til PC og sier det kommer 25 mars.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Folk som kjøper spillet hos Gamestop og er medlem i klubben deres kan vinne den bilen. Når jeg tenker Dark Sauce og bil tenker jeg på shitty liten trimma hatchback.
 
#19
DARK SOULS II for PC and Steam is coming on 25th April 2014!
PC & STEAM version will benefit from PC capabilities with increased texture resolution and an enhanced frame rate option. On top of that, FromSoftware have been working to perfectly adapt the game for a mouse & keyboard combo.
Fra dems offisielle fjesbokside. Ikke så lenge som jeg hadde frykta, men kanskje så lenge at jeg ikke klarer å holde fingra av konsoll-versjonen :/