Prince of Persia 2

#21
Du må fortelle litt mer om problemet ditt i Sands of Time.

Angående Warrior Within så spiller jeg det på PC, så ja, det har kommet til PC.
 
#22
Aye, ikke hvin på den nye tøffe looken til Prinsen. Jeg skal spille det, med mitt ny-fargede hår og sorte boots. Oh jah, ta meg nå.


Aganhim: Er det verd mine hardt opptjente stipend-penger?
 
#23
Ja, jeg vil si det. Kampsystemet er forbedret og prinsen har blitt goth. Tror nok du vil like det.
 
#24
Er det andre som opplever en del bugs i spillet?
Selv har jeg xbox versjonen, og rett som det er slutter lyden å virke, svært irriterende under en filmsekvens. Og loading og saving har vist seg å være et mareritt, da spillet rett som de er finner på slutte å virke under den sjebnesvangre tida det tar å save. Har også sett noen feil i animasjonen til noen fiender...
 
#26
PÅ mitt sand of time så måtte jeg stille mye på lyden og slike ting. Så du får prøve deg fram så skal det funke tilslutt.


Nå mitt problem: Prince of Persia på dos. Jeg har gått mot venstre heletiden. Har nå hoppet ned for å få sverde som han strekker i være så fint. Så snur jeg meg mot høyre og klatrer jeg et hakk opp og begynner å løpe noen skritt. Og så må jeg klatre opp et hakk til og der skal jeg vidre med å hoppe over et stort hull med pigger på bunnen. Hvordan kommer jeg over?? Jeg hopper så henda mine blir blå, men klarer aldri å komme over til andre siden. Hva gjør jeg feil? Er det en knapp jeg ikke trykker på som gjør at han holder seg fast på kanten. Noen som har peiling??
 

Novastrum

Feminist-elitist
#27
Opprinnelig skrevet av Thinaran@19.11.2004, 07.44
Hvis det der bare var et forsøk på å skaffe seg kjapp cred, mislyktes det totalt. Sands of Time er minst like bra.

Jeg klarte forresten å overtale enda en kunde til å kjøpe det. Go me!
137689​
Nei. Det går jeg ikke med på. Ikke litt engang. Prince of Persia kan jeg fortsatt spille uten å kjede meg. Gjorde det faktisk for en ukes tid siden. Spilte i én times tid, men klarte ikke å runne det *sukk*. Sands of Time kan ikke sammenlignes. POP var fantastisk når det kom. Ikke bare grafikkmessig. Det klarer fortsatt, etter over ti år å få meg engasjert. Tidsklemma er ikke noe man kunne hatt i noe spill idag, og det er noe av det som gjør spillet genialt. Mer drivende gameplayelement (og mer ubrukelig sett i dagens lys) skal man lete lenge etter.
Det er unikt og fantastisk. Spiller det med PS2-USB-sak på PC. Helt klart på topp-10 lista mi. POP:SOT kommer såvidt (kanskje) på topp-50. :pirat:
Om ti år er POP:SOT glemt. Trist for noen, men sant.

Knasen: Førstebanen er så lett at jeg klarte den når jeg var 4-5 år. Prøv igjen. Det er måten. :tommelopp:
 
#28
Opprinnelig skrevet av smached@13.12.2004, 21.29
Er det andre som opplever en del bugs i spillet?
Selv har jeg xbox versjonen, og rett som det er slutter lyden å virke, svært irriterende under en filmsekvens. Og loading og saving har vist seg å være et mareritt, da spillet rett som de er finner på slutte å virke under den sjebnesvangre tida det tar å save. Har også sett noen feil i animasjonen til noen fiender...
148496​
Xbox versjonen fikk 7 i lyd på Xbox, mens på Gamecube, PS2 og PC fikk det 8 i lyd. Så jeg regner med at det er pga. de bugene du nevner.

For en gangs skyld er det forresten også Gamecube versjonen som er best ifølge dem. Det er det ikke ofte at skjer.
 
#29
Jeg klarte det også når jeg var fire fem år. Spilte det utrolig mye før, men nå husker jeg ikke en dritt bortsett fra at det er drit fett. Men det er noen jeg gjør feil. Hvor mange kanpper er det man kan trykke på for å dette spille. Snakker fremdeles om spilet på DOS ikke SOT eller den nye.
 
#31
Må si meg enig med Novastrum. Jeg kjøpte meg Sands of Time i sommerferien til en billig penge (300 kr), og det er bare så vidt jeg føler det var verdt pengene. Jeg har gjort langt verre kjøp, men kan ikke si at spillet imponerte meg veldig. Jeg synes det ble ganske kjedelig etterhvert. Jeg har rundet spillet én gang, og etter jeg tok siste boss har jeg ikke rørt spillet. Jeg kan se hvorfor folk liker det. Det har tross alt nydelig grafik, god stemning, flott level-design og bra stemmeskuespill. Men jeg synes spillet rett og slett ble kjedelig etter hvert. Jeg skal ikke nekte for at det er et godt spill, men det er kanskje ikke noe for meg.
 
#32
Opprinnelig skrevet av Thinaran@14.12.2004, 12.46
Novastrum:
Så du liker ikke Sands of Time. Hurra, du er unik! Stolt nå?
148942​
Pøh, ikke hør på han Nova typen. <_<

Jeg har selv endelig gått til anskaffelse av Sands of Time for et par dager siden, og må innrømme at det har vært en utrolig spillopplevelse for meg. Det eneste negative var noe av slåssingen som gikk meg på nervene til tider, men alle puzzlene der var utrolig fett å gjennomføre. Likte også veldig godt å ha muligheten for å skru tilbake tiden hvis man begikk en grov feil med å hoppe i gal retning, siden jeg ikke har så mye tålmodighet med å tvinge meg gjennom "prøve og feile metodene" utallige ganger i slike spill.

btw, hvordan åpner man opp den orginale Prince of Persia spillet i Gamecube versjonen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Det får du vel når du runder Sands of Time?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#34
Opprinnelig skrevet av Thinaran@14.12.2004, 10.46
Novastrum:
Så du liker ikke Sands of Time. Hurra, du er unik! Stolt nå?
148942​
Jeg er ikke unik. Kjenner mange som ikke liker spillet.
 
#37
PC-versjonen er egentlig ganske hore. Under åpningsekvensen klikket spillet hele tiden, på samme punktet, slik at jeg ikke fikk spillt det. Så jeg tok turen innom PoP 2 sitt forum og tittet litt rundt. Veldig mange hadde hatt samme problem. Heldigvis hadde noen linka til en fix. Det er også noen småproblemer med andre filmer, plutselig forsvinner stemmene. I tillegg til at stemmene er altfor lave inni spillet, slik som med PC-versjonen til SoT.
 
#38
Opprinnelig skrevet av Morbo+14.12.2004, 07.04-->
For en gangs skyld er det forresten også Gamecube versjonen som er best ifølge dem. Det er det ikke ofte at skjer.
148764​
[/b]
Iføle IGN så er faktisk Xbox versjonen den beste...

<!--QuoteBegin-smached
@13.12.2004, 21.29
Er det andre som opplever en del bugs i spillet?
Selv har jeg xbox versjonen, og rett som det er slutter lyden å virke, svært irriterende under en filmsekvens. Og loading og saving har vist seg å være et mareritt, da spillet rett som de er finner på slutte å virke under den sjebnesvangre tida det tar å save. Har også sett noen feil i animasjonen til noen fiender...
148496​
Går fint hos meg, men har riktignok spilt i bare 6-7 timer, kan hende jeg opplever noe senere i spillet.
 
#40
jeg er enig som du sier Agahnim at pc versonen er litt kluss med. Men når jeg hadde stilt litt hær og der så gikk det bra.

Som jeg har sakt tidligere. Hvor mange knapper er det på Princ of Persia DOS hverson??