Problemer med upload

#1
Når jeg prøver å laste opp ifon-bilder på 2.9mb får jeg denne feilmeldingen. Er oppløsningen for høy? Kan dette fikses?
 

Vedlegg

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Selve fila tar tydeligvis for mye plass. Prøv noe mindre enn 2,9MB, dvs skaler dritten ned ingen er interesserte i å bruke dyrebare tellerskritt på bildene dine.
 
#4
Selve fila tar tydeligvis for mye plass. Prøv noe mindre enn 2,9MB, dvs skaler dritten ned ingen er interesserte i å bruke dyrebare tellerskritt på bildene dine.
Screen Shot 2012-08-17 at 4.07.18 PM.png


Hvis et bilde du laster opp på internett skal ta mer enn én megabyte bør det være med god grunn. Hvis det er tatt med mobilkamera finnes er det rimelig få, egentlig ingen, grunner jeg kan tenke meg.
Skulle tro at det finnes nedskaleringsmuligheter for forumet (på serveren)? 2,9MB (ikke mb, visstnok) er størrelsen nyere telefoner bruker, er kjipt å måtte gå inn og nedskalere hver gang jeg skal laste opp. Kan selvfølgelig gjøre det selv, men thumbnails fungerer mye bedre med bilder på SGs server.

Nei, det er ingen grunn til å ha 3MB filer på et forum. Ja, jeg kan gjøre det selv. Nei, jeg har ikke lyst. Og kanskje det finnes en enkel løsning? Dette spørsmålet kommer uansett til å komme tilbake når flere får seg telefon med tålelig greit kamera?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
Andre som har problemer med å legge ved bilder med Tapatalk 2 til iphone? Får opp beskjed om at "Your forum has disabled image sharing from this app".

Hjelp?