Project Natal

Status
Stengt for ytterligere svar.
#26
*kremt* Martin er Martin. Han er ca sånn mot alle. Men han er kanskje ekstra ille mot fjortenåringer som lager ørten tråder på en dag, uten at de har særlig innhold. Prøv å poste noe fornuftig i andre tråder, finn ut hva som går på forumet osv før du lager en ny tråd nå. Men lager du først en ny tråd så vær seriøs. Og lær deg når noen driter deg ut. Plix.
 
#27
joa seff! jeg prøvde å lage den her, gikk ikke så bra :p
når jeg lagde masse tråder så var det fordi det var første dagen min her, trodde det var sånn det funka :p men har skjønt det nå.

Men å bli driti ut av han der er bare gøy, liker å drøyen
 
#28
Nei, det gjorde det virkelig ikke.
Og du må være fra en litt merkelig verden om det er slik du tror ting fungerer, men du forsvarte deg ikke når jeg sa du var 14, så jeg regner med jeg traff.

Og det er ikke Martin jeg tenkte på nå.
 
#29
14? :eek: neh! er ikke det, er 16 :p bare 2års forskjell.
Sorry for at jeg er ny her da. jeg kommer meg etterhvert :p

Funka den tråden om sånne strategi spill da? :p mange comments der men...
jeg blir ikke sinna om noen driter meg ut, takler det helt fint egentlig, bare sier like mye dritt tilbake, det er alltid gøy <3 jeg bare liker ikke Martin.
 
#31
Nei, det gjorde det virkelig ikke.
Og du må være fra en litt merkelig verden om det er slik du tror ting fungerer, men du forsvarte deg ikke når jeg sa du var 14, så jeg regner med jeg traff.

Og det er ikke Martin jeg tenkte på nå.
Gidder ikke snakke om dette :p jeg kommer meg etterhvert, slapp av.

Og fuck martin, han kan løpe tilbake i livmorra han kom ut av. er 16 år btw.
 
#33
Nei, men altså de har tatt i fra meg signaturen og avataren fordi jeg kødda et par ganger, så det der hjelper ikke. Jeg vil ha rettigheta mine.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35
Hehe, lurt'a

 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Man går i eksil og poster ikke på forumet i løpet av de neste seks årene. Når man endelig kommer tilbake igjen, får man lov til å bli med i sexbomb.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.