Ja, jeg testet litt Prototype, og la merke til jeg hadde ganske lite å si.
På blokka er Crackdown dratt opp flere ganger, noe jeg tror var positivt og negativt hver sin gang. Jeg fikk en lineær følelse selv med en åpen by, for som vi alle vet er New York lagt opp i ganske rette linjer, og på de få missionene som ble prøvd var objektiv-punktet i en nesten rett linje fra der du starter. Som ikke var spesielt spennende.
Superheltegenskapene dine er lagt opp etter forskjellige "stances", etter hva du trenger, og her ble jeg litt skeptisk. Du startet opp, hoppet rundt og syntes det var kult, til du kom til missionobjective nummer en, her gikk du inn i den stances som trengtes for den situasjonen. Du delte ut juling, løp noen hundre meter før du kom til en ny situasjon som krevde en annen stance, del ut juling og repeat en tre-fire ganger. Kom det en tanks må du bruke anti-tanks stances og vice-versa. Du opparbeider deg exp du bruker på dine forskjellige egenskaper, forhåpentligvis med nok diversity til at man ikke legger alle poenga i den mest effektive egenskapen.
Det virket mer ensformig enn InFamous (selv med sistnevntes begrensede "krefter"), men traileren Lodin postet var dødsfet og jeg er mer interessert now then b4. Jeg liker at man har såpass med krefter at man kan bevege seg overalt, fra bakken til toppen av taket på kort tid.
Me får sjå.