Prototype [360, PS3, PC]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bare sånn FYI; PSW Magazine UK gav Prototype 9/10.:gal:
Ikke at jeg fikk lese artikkelen siden det ikke var linka noe eller at jeg engang har hørt om PSW Magazine UK, men uansett: :gal:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yeti: Nei, selvsagt er ikke historien det viktigste, men det er rimelig irriterende likevel at folk fortsatt ikke har skjønt at SPOILER:-prefiksing er der av en grunn. Jepp, jeg er en av de få som faktisk følger med når noen sier noe til meg i et spill.
Hvorfor? Det er ytterst få spill hvor det er noen vits.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Glasset til Yeti er lite halvtomt da.

Hvorfor? Det er ytterst få spill hvor det er noen vits.
Det han før meg sa. Eller: Problemet er at det er ikke alltid at det er klart på forhånd hvorvidt det kommer til å være noen vits.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du tror for godt om de som skriver manus til spill. Detta ække rakettforskning: Sinna mann på omslaget = historien kan oppsummeres med "sjekk jeg har enorme krefter men bikkja mi er kidnappa". Bytt ut "kidnappa bikkje" med "no mafian tok rettigheta mine" eller "kjerringa mi dævva" alt etter som, så har du dekka minst 90% av alle spill med sinna mann på omslaget. Observe:

Sjekk jeg har enorme krefter men kjerringa mi dævva.

Sjekk jeg har enorme krefter men no mafian tok rettigheta mine.

Osv.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Skjekk jeg har enorme krefter fordi en bombe sprengte foran meg og nå skal jeg gjøre alt bra igjen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, jeg testet litt Prototype, og la merke til jeg hadde ganske lite å si.
På blokka er Crackdown dratt opp flere ganger, noe jeg tror var positivt og negativt hver sin gang. Jeg fikk en lineær følelse selv med en åpen by, for som vi alle vet er New York lagt opp i ganske rette linjer, og på de få missionene som ble prøvd var objektiv-punktet i en nesten rett linje fra der du starter. Som ikke var spesielt spennende.
Superheltegenskapene dine er lagt opp etter forskjellige "stances", etter hva du trenger, og her ble jeg litt skeptisk. Du startet opp, hoppet rundt og syntes det var kult, til du kom til missionobjective nummer en, her gikk du inn i den stances som trengtes for den situasjonen. Du delte ut juling, løp noen hundre meter før du kom til en ny situasjon som krevde en annen stance, del ut juling og repeat en tre-fire ganger. Kom det en tanks må du bruke anti-tanks stances og vice-versa. Du opparbeider deg exp du bruker på dine forskjellige egenskaper, forhåpentligvis med nok diversity til at man ikke legger alle poenga i den mest effektive egenskapen.
Det virket mer ensformig enn InFamous (selv med sistnevntes begrensede "krefter"), men traileren Lodin postet var dødsfet og jeg er mer interessert now then b4. Jeg liker at man har såpass med krefter at man kan bevege seg overalt, fra bakken til toppen av taket på kort tid.

Me får sjå.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ganske mye "åromærik" bevegelse egentlig, som er bra synes jeg. Kontrollene ser også veldig skarpe og deilige ut, men ikke på lik linje som InFamous.
Justin har kanskje testet det, men jeg synes det ser ut til at man kan gjøre mye mer på Prototype, og mye mindre ensformig ut enn InFamous.

Lodin

Der Waaaah
Når IGN av alle gir et så hypa spill 7.5 så er det kanskje litt grunn å uroe seg? :ermm:
Trur jeg venter litt med både dette og Infamous gitt.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Usj, nå ble jeg skuffa. Kanskje jeg også burde sprenge Mars.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skal stikke i sjappa og bytte InFamous mot Prototype. Som nevnt før har jeg mindre troen på Prototype, og det skal mye til å leve opp til standaren InFamous satt, for det storkoste jeg med med (to ganger, snill og slem, på ikke mange dager). Men vi får se, jeg er alltid open-minded!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
inFamous er det ingen grunn til å vente med.
Second'd, kjøpte det i går og det er stor moro. Historien kan ryke og reise, men gameplayet er en veldig fin twist på Crackdown og gir deg en god utfordring. Iallfall på Hard.

oma

Village Drunk
Skal stikke i sjappa og bytte InFamous mot Prototype. Som nevnt før har jeg mindre troen på Prototype, og det skal mye til å leve opp til standaren InFamous satt, for det storkoste jeg med med (to ganger, snill og slem, på ikke mange dager). Men vi får se, jeg er alltid open-minded!
Ikke lyst å selge det til meg istedenfor da?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tror jeg får mer for det (fullpris) i sjappa enn noen her er villig å gi.