Låner av en kompis som ble ferdig med spillet ganske fort. Det er på pese, men det får gå.
Syntes det var helt sinnsykt artig egentlig, de første timene var det jo ":O" hele tiden, måten han spurter opp vegger og hopper høyere enn Hulken til Ang Lee. Wow-faktoren går over etter en stund, og da er det vel egentlig litt mer som: "Faen, homsa er på andre siden av byen. Åååh". Det er fremdeles gøyere enn å gjøre bil på GTA da.
Ellers er gameplayet egentlig helt okay. Kaster en bil her, tar frem klør og kutter opp noe mothafuckas her, whipper noen sonnovabitches der osv. Det eneste skuffende (på pese, vet ikke med PS3 eller X360) er den forbanna skytinga med gønns. Det er nesten umulig å treffe det du vil hvis det er flere enn fire på skjermen, dessuten er ikke skytinga noe tilfredstilende. Jeg prøver å unngå våpen så mye som mulig... utenom bazookaen, den skuffer aldri.
Det flyr også lemmer overalt og folk skriker konstant. Det eier.
Jeg har spilt det i kanskje 4-5 timer, og so far er det skittgøy. De største tingene som skuffer er kanskje historien. Jeg driter bare i hvorfor han er som han er fordi han driter i alt annet uansett, så du føler ingenting liksom. Og designet på byen er som tidligere sagt ikke top-notch, selv om jeg synes de har tatt Manhatten og kopiert det ganske bra. Grafikken er heller ikke topp, men hva faen forventer man når det er tusen liter blod, fem eksploderende biler, noen hauger med lemmer og et par tropper med soldater på skjermen samtidig.