Prototype [360, PS3, PC]

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fordi jeg har mæd ansenitet og får gjøre som jeg vil. Men ikke noe sånt Lodd hinter til, la igjen vinningskriminaliteten i latin-amerika.

Edit: Åja, stemmer det, vært og hentet, skal spille litt ikveld, blir gøy.

Lodin

Der Waaaah
Og for de som ikke får spillet til å legge seg inn på PS3en sin HD (noe man må gjøre) fordi det sier den er full: Ta å last ned no greier så du fyller opp over 700 MB ekstra så skal det gå. :wth:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og for dere som lurer på hva jeg synes: Jeg synes det er litt kjedelig. Har ikke spilt veldig mange timene enda, men i forhold til den strømlinjeformede kontrollen, gameplayet og meny/oppgraderingssystemet fra InFamous er dette ganske frustrerende, men jeg skal gi det noen gode timer i dag og, når ting sitter mer og bedre i hendene kan det hende det blir, ja, morsomt.

Det eneste ordentlige positive jeg kan si hittil, er at de 20 første minuttene av spillet er likt som betaen, bare at de har tatt vekk QTEs, yay! Jeg personlig har ikke store problemene med de (husker du jeg eide Ninja Blade Lodin?), men har skjønt at det er satans gave til spillverdenen, så jo mindre jo bedre.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Så på en video review i går og... helvete så dårlig design det er på bygningene rund om i byen. Det så ut som de bare har laget en haug med firkanter og sett seg fornøyd med det. Anmelderen klagde også på popping og elendig draw distance, noe der det ene bør til en viss grad eliminere det andre. Hva mener du om det Justin?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har desverre begrenset med teknisk kunnskap, så begrenset med hva jeg ser og kan sette fingeren på, men draw distancen er ikke bra.
Som du nevnte er designet fette kjedelig, alle husene er firkantede bygninger som er høye, og ikke minst har aldri New York vært så lite innbydende. Rette gater med rette bygninger, og det er spesielt når man skal løpe i en rett linje fra A til B (som du ender opp med å gjøre siden hoppegreiene er så tungvint) legger du merke til hvor kort du kan se foran deg.

Har oppgradert en del greier, fått meg glideegenskap og litt snacks, forhåpentligvis vil det gjøre ting litt mer spennende. Jeg er litt lei av å holde inne RT og venstrestikka fremover, for mer trengs egentlig ikke.

Edit: Forbehold om alt, du veit.

Edit igjen fordi jeg ikke gidder dåbbelpåst: De har forsåvidt løst distanseproblemene noe ved å legge en tåkeaktig filter over alt som er litt lenger unna, litt samme triks som i GTA3.
Ellers koser jeg meg mer og mer, deler av kontrollsystemet føles fortsatt tungvint, men har begynt å innrette meg etter hvordan spillet "skal" spilles. Kunne forklart men finn ut sjøl ;p

Drauden

SGs kollektive lillebror
Selv har jeg bare testet demoen av inFamous, så jeg tenker jeg kanskje plukker opp Prototype en tid neste uke, har det gøy, og så får jeg heller kjøpe inFamous i juli og heller bli positivt overrasket over hvordan kontrollene er. Akkurat nå ser bare Prototype så mye mer fristende ut, til tross for noen få, men viktige anmeldelser.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Fant forøvrig akkurat en achievement...

Trail Of Corpses (30) - Kill 53,596 infected.

:D

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Faen, jeg tenke den var Genocider, og Genocide på Dead Rising. Jeje.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spilte sammenhengende for det meste av gårsdagen, og planlegger å gjøre det samme idag. Jeg fikk fort ganske mye EP (som man bruker til å oppgrade shizz), så nå deler jeg ut juling på en masse forskjellige måter. Å forflytte seg rundt i byen går kjapt og lett, men byen er fortsatt ganske kjip. Alle delene er helt like, ikke minst gameplaymessig, bortsett fra Central Park som bare er lame siden det ikke går ann å forflytte seg fort.
Har litt, men skriver kanskje senere.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Låner av en kompis som ble ferdig med spillet ganske fort. Det er på pese, men det får gå.
Syntes det var helt sinnsykt artig egentlig, de første timene var det jo ":O" hele tiden, måten han spurter opp vegger og hopper høyere enn Hulken til Ang Lee. Wow-faktoren går over etter en stund, og da er det vel egentlig litt mer som: "Faen, homsa er på andre siden av byen. Åååh". Det er fremdeles gøyere enn å gjøre bil på GTA da.
Ellers er gameplayet egentlig helt okay. Kaster en bil her, tar frem klør og kutter opp noe mothafuckas her, whipper noen sonnovabitches der osv. Det eneste skuffende (på pese, vet ikke med PS3 eller X360) er den forbanna skytinga med gønns. Det er nesten umulig å treffe det du vil hvis det er flere enn fire på skjermen, dessuten er ikke skytinga noe tilfredstilende. Jeg prøver å unngå våpen så mye som mulig... utenom bazookaen, den skuffer aldri.
Det flyr også lemmer overalt og folk skriker konstant. Det eier. =D

Jeg har spilt det i kanskje 4-5 timer, og so far er det skittgøy. De største tingene som skuffer er kanskje historien. Jeg driter bare i hvorfor han er som han er fordi han driter i alt annet uansett, så du føler ingenting liksom. Og designet på byen er som tidligere sagt ikke top-notch, selv om jeg synes de har tatt Manhatten og kopiert det ganske bra. Grafikken er heller ikke topp, men hva faen forventer man når det er tusen liter blod, fem eksploderende biler, noen hauger med lemmer og et par tropper med soldater på skjermen samtidig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit dere hva man kan gjøre i Infamous hvis man skal til andre siden av byen, eller? Grinde noen høyspentledninger før man spretter opp på togskinnene og grinder videre der i ræserfart til man er framme. Det er kult, det. ^^

Prototype er faen meg heftig, for alle overnevnte grunner. Kos.

Syns prototype har vært ganske artig så langt. Skaffa meg trophy i går hvor jeg kjørte over 500 folk med en tank. Fant meg bare en bygning som folk løp rundt i panikk, og kjørte i motsatt retning.:gal: