Ps3 ønskes kjøpt!

#1
Ønsker da å kjøpe en ps3, den skal være pent brukt og skal ikke ha vært åpnet.

nye ligger på 1990 og 1999 ,- på komplett og elkjøp.
Så ser for noe under denne prisen.
 
#3
den skal være pent brukt og skal ikke ha vært åpnet.
Din er då verken pent brukt eller uåpnet? Forstår at du er gira på å selge og at innmeldingsregler er fort gjort å hoppe over, men når det står i klartekst kva han ikkje vil ha.. Det virker utrygt å kjøpe fra deg. Hadde aldri betalt på forhånd.

Selger forresten ein hamster, pent brukt. Vil du ha?
 
#7
Og kva tenker du om det?
Men eg skal ikkje svare på vegne av trådstarter, om han vil kjøpe maskina di er det så klart opp til han.
 
#8
jeg tenker at det blir for useriøst å stenge ute den forrige brukeren min pga at jeg ble utehengt
jeg startet en tråd om at jeg skulle selge noe, mens mange andre brukte den til å skrive dritt
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
meg94 er tilbake i ny og bedre utgave? Velkommen skal du være, bare du følger forumreglene våre og oppfører deg pent.
 
#10
Meg_94 er tilbake ja, måtte bare lage ny profil!
tok vel 1, 2 år? jeg husker ikke jeg
og teknisk sett var det ikke jeg som brøyt reglene på Meg_94 brukeren, tråden min blei missbrukt og jeg fikk skylden for det..
 
#11
Skyld tenker vi ikkje på, la oss berre sjå fremover. Apropos tråd så sklir vi litt ut i denne tråden gitt, så om du ønsker å diskutere Meg94-greia videre er det berre å lage ein egen tråd under korrekt delforum. Så ønsker eg lykke til med kjøpet til trådstarter. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Runder av meg_94-praten i denne tråden ved å linke til dette.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#17
snickers