PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er også til å stole på, og Meg_94 vet det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nei, spillegals selverklærte svindler kan ikke stoles på han heller.
 
Etter å ha sett bilde av justin på en vanlig mandag, så velger du å stole på han? Bare vent til du ser hvordan han bruker jenter, røyker trær og svindler seg rundt du.
 

Jante

privileged CIS shitlord


The only thing you can trust is the gun at your side.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Nei, jeg er.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da er det på sin plass med en kavalkade.

Det begynte med:
skulle gjerne ha fått kjøpt eller byttet til meg en Ipod Touch med ledning så jeg kan overføre musikk :D
Det ble raskt foreslått:
virker som han sier at han vil skaffe meg en Ipod Touch vist jeg kan skaffe han piller :S
Oxycodon, Vicodin eller Tramadol gir deg et ja.
kan du ikke bare be en av de folka sende meg pm ? :) vist det er 3 forskjellige folk da..
Jaja, så var det igang da.
Skal slags Ipod Touch liker du, svarte eller hvite?
jeg liker isåfall Hvit Ipod :D
Hvit?:( Hadde en "svær", saftig svart en til deg her, men men....
OMG, er du skutt i hue eller ?? bare fordi jeg vil ha hvit ipod isteden for svart er jeg ikke rasist da !!
nei, dessverre "Aslak" jeg er ikke interessert i en mp3 spiller, jeg prøver å få tak i en Ipod Touch :)
takk du, men uansett gi faen i å meg de "morsomhetene" dine..
og nei, jeg har ingen jødevenner
fuck dere alle !! bortsett fra administratorene og "justincase"
jeg anmelder dette til politiet snart, vist dere ikke seriøst gir faen i å kalle meg rasist o.l.
ok, det er nok, det er faen meg nok !! dere kan alle sammen ta å stikke hånda opp i rompa å se hvor tøffe i tryne dere er om dere står f2f med meg !
19 sider i iPod Touch-tråden var alt. Så et episk forsøk i denne tråden på å bli kvitt MGS4:

og jeg sender det ikke i posten det må bli hentet.
Jeg hiver meg på bussen til Jevnaker med en gang jeg, det er det verdt!
nei, mente SirkusMartin, siden han henter spillet ;) jeg sa at jeg ikke sender spillet så selger deg ikke til deg Houseman
siden sist jeg skulle sende et spill via posten, ble det borte og jeg fikk ikke noe erstattning. derfor sender jeg ikke spill mer.
det eneste som er akseptabelt er at du kommer på døra mi og gir meg 150 kroner i hånda og så gir jeg deg spillet, så er det over !
Jeg mottok nettopp veibeskrivelse til Jevnaker på PM, så du vet aldri.
Men så:
ja, en bruker mindre, hade
Syns faktisk det var litt trist. En så herlig naiv gladgutt skal man lete lenge etter.


:bye:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.