Tekken:
Ikke min ting, men en solid serie med heftig fanbase.
Gran Turismo:
Enda en utgave av et innmari oppskrytt spill som fokuserer altfor mye på å ha en gedigen mengde biler som ser bra ut, satt på baner som ser ræva ut, med en frustrerende spillmekanikk. Synes nå jeg.
Metal Gear Solid:
Alltid spennende å se hva Kojima-san finner på, selv om man kan argumentere med at spillene ligner mer på interaktive filmer. God underholdning er det nå lell, men ikke verdt å kjøpe en svindyr konsoll for, mer må til.
Tony Hawk:
Tony Hawk var out of date etter den tredje i rekka. Melking av høy grad.
God Of War
Heavenly Sword
Final Fantasy:
Omsider kommer det noe som ligner mer på solid spillmateriale. Heavenly Sword ser artig ut, men jeg vil gjerne se mer enn bare arenaen for å danne meg et inntrykk. Jeg frykter at spillet fort kan bli repetitivt, spesielt siden jeg også fikk inntrykk av at dama eier alle på lang avstand og omtrent aldri vil få en ripe i huden. Final Fantasy? Greit for de som er glad i serien, Square Enix har gode folk i historieavdelinga. Hva skjer med gameplay egentlig? Jeg er ingen røver i FF-spillene, så noen må gjerne komme inn med kommentarer.
Virtua Fighter
Virtua Tennis:
Virtua Fighter er noe av det beste som har skjedd med slåssespillsjangeren, ,jeg håper de kan følge opp den høye standarden i neste avsnitt. Virtua Tennis er meh, da kjører man heller Wii Sports!
Alt i alt synes jeg det er stusselig med spill på vei til PS3 foreløbig, og Sony kan for min del uansett ta seg et tak med sine $599/€599 (ærlig talt, det er jo en frekkhet at de tar samme summen i en langt sterkere valuta her i Europa!). Sony preges veldig av oppfølgere på oppfølgere og sin enorme fanbase.