PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
1. PS2-spill er ikke sonefrie og ITavisens artikkel nevner bare PS3 og systemets egne spill.
2. Langt ifra alle PS2-spill støttes av PS3 i det hele tatt. Ryktene tilsier nærmere halvparten. Noen som kan oppklare?
 
Vel, der har du beviset for at det jeg alltid har sagt er sant. Det finnes en gud. Suikoden 3, og alle andre ntsc perler jeg ikke kunne spille før. Here I come!
 
Eller kanskje ikke. Som Buggz skriver, så er ikke PS2-spill sonefrie.

EDIT: Med mindre du kjøper en PS3 fra Amerikaen, da. Og da er det heller ikke sikkert at du får spilt ALLE de andre ntsc-perlene du ikke kunne spille før.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg var litt lat, og regnet med at folk skjønte at dette gjelder PS3-spill. Sonefriheten altså.
Regner med at PS2 og PSX-spill fortsatt lider under chippenødvendighet. Nå er heldigvis ikke dette så dyrt lenger.
 

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Buggz @ 28.11.06, 14.20) 37719
1. PS2-spill er ikke sonefrie og ITavisens artikkel nevner bare PS3 og systemets egne spill.
2. Langt ifra alle PS2-spill støttes av PS3 i det hele tatt. Ryktene tilsier nærmere halvparten. Noen som kan oppklare?
[/b]
90% fungerer, men i mange av spillene har man oppdaget bugs. Kort sagt bedre bakoverkompabilitet enn X360, men dårligere enn Wii foreløpig. Man kan søke opp status på hvert enkelt spill her.
 

Lodin

Der Waaaah
Søtt at de presterer å påstå at Knights of the Nine er eksklusivt til PS3 når questen allerede er sluppet til 360 og PC. Viser at det er en god grunn til at spillnyheter via blader er i ferd med å dø ut.
Også artig å se at samtlige av de andre ad-onsene ikke følger med til PS3, men også her må kjøpes som ekstra. <_<
 
Status
Stengt for ytterligere svar.