PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nabbe

Har fin hatt.
Aw. Synd.

Men ja, helt enig. Går an å tenke litt lenger enn til nesetippen. Serp dere, folkens.
 
jeg lar det stoppe meg jo, siden jeg trodde folk var litt mer voksne enn de tydelig vis er..

så min aktivitet her på forumet, er ferdig fra i morgen
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Gutten har 300 posts siden han regga seg i april, og han har to blockbuster-tråder. Vi kan ikke bare la han gå! :(
 
jeg sa at jeg holder meg på forumet om dere sletter absolutt alt dere søkte opp på meg og alt dere fant..

men vi begge vet at det ikke kommer til å skje Drauden..
 

Nabbe

Har fin hatt.
De fleste er nok det. Du har bare vært uheldig med hvem som har funnet veien inn i emnet ditt. Alle på forumet er ikke slik. Er bare en liten gjeng som tror de er noe. Er ikke uten grunn at de er blitt kalt kreften som dreper Spillegal, men de representerer ikke forumet i sin helhet. Folk flest her er så hyggelige og voksne atte.

Edit: svar til innlegget over Drauden sitt.



Får legge til at det nok fint kan skje. Hvis du sender en pm til en av moderatorene, så fikses det. Bare ikke Lodin. Han er en dick. Og ganske tvilsom. Skal ikke være noe problem å få fjernet det du vil få fjernet :)
 
Jeg benyter annledningen til å beklage, og håper du forsetter å diskutere spill med oss i fremtiden.
 
det er lite trolig at jeg gidder å fortsette å bruke forumet..

når jeg legger ut en tråd om at jeg vil få solgt et spill, så vil jeg ha seriøse tilbakemeldinger, ikke en haug av innlegg om at folk "kjøper" men egentlig bare kødder !
 
Jeg lover at det aldri skal skje igjen. Er vi venner?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Koselig å høre :)

Er flere som meg her da, men de finner du ikke i dette emnet. Du har jo bare sett det verste forumet har å tilby. Trist om du dømmer det nord og ned pga dette!
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Minner mer om 2. verdenskrig enn behagelig er. Got it?

Jeg forstår folk godt jeg, Meg_94 har vært ufattelig naiv, tatt alt som ALLE har sagt for god fisk. Selv innlegg som er så inni hampen åpenbart bullshit svelger du rått. Klart det blir gøy å "mobbe" deg. På godt forumspråk lyser det troll av deg, og da troller folk tilbake.

For langt går det vel egentlig når navn og bosted blir dratt inn. Og det faktisk viser seg at du er en ekte person. Tvilte i det lengste på at du faktisk var det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Kommer fra en tredve år gammel mann som fortsatt bor hjemme hos mamma. Dette er grunnen til at jeg sier du ikke burde bry deg for mye, meg_94; de er ikke verdt det.

Mottatt pm og svart :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.