PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#44
Jeg kjøper det for 150, det er spillet tross alt verdt. Vi møttes på Rema 1000 på Jevnaker klokken 00.00. Be there or be lost.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#45
Be... lost?
 
#46
ok Hazen, da venter jeg på at noen kommer å kjøper det :)

men jeg vet ikke om morra mi er hjemme jeg da, hva har det med saken å gjøre liksom ??
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Inni morra?
 
#50
En gang sendte jeg en pakke i posten også kom den frem. Stol på posten dere!!!

Men jeg tar det for 150 kroner. Vi møtes i prøverommet til sykkelavdelinga på G-Sport på Jevnaker om 15 minutter, jeg er han med sykkelshorts på. Ok??
 
#51
okei, la meg si dette helt klart for alle..

JEG MØTER INGEN OG JEG SENDER IKKE SPILLET !!!!

DET MÅ BLI HENTET !!!
er det så vanskelig å skjønne da ?
 
#54
Okei. Du legger det under dørmatta hjemme, også kommer jeg og henter det og legger igjen en 150-lapp der spillet lå. Høres det greit ut?
 
#55
eh, nei..

for det første så er jeg ikke så dum, og for det andre så finnes det ikke 150-lapper -.-
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#58
drit i å være så kødder alle sammen for fan. han vil bare selge mgs4 innen søndag for 150 kr, hvis du kommer på døra hans. han giddwer ikke sende det fordi posten har som vane å ta pakker okei???
 
#60
eh, nei..

for det første så er jeg ikke så dum, og for det andre så finnes det ikke 150-lapper -.-
Hva om jeg gir deg mynter i stedenfor? Det vil kanskje ikke gå under dørmatta, men kanskje jeg skal legge dem i postkassa til deg, eller kanskje jeg skal investere dem i fond? Er et gavekort akseptabelt?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.