PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
det eneste som er akseptabelt er at du kommer på døra mi og gir meg 150 kroner i hånda og så gir jeg deg spillet, så er det over !
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#62
Ja da er det over, helt slutt! Finito! The End! Het Einde! La Fin! Gorffen!

Et lite tips Meg_94, hadde noen ville reise til Jevnaker for å hente spillet før søndag, hadde du enten fått en PM eller et seriøst svar. Hvis du hadde kjent igjen et seriøst svar, virker som du ikke helt ser forskjellen.
 
#63
virker som JEG IKKE BRYR MEG !!

faen er problemet til folk a ?
er det ingen på detta forumet som greier å være seriøse ?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#64
Når man kommer med rimelige tilbud, er folk som regel seriøse. Du er bare litt kravstor.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#66
Noen prøvde å forklare deg på den første siden i tråden at SG-medlemmer bor for spredt til at må hentes-auksjoner funker. Særlig når det er et flere år gammelt spill er det få eller ingen som gidder å dra et sted for å skaffe det. Vil tippe at 9 av 10 handler på SG skjer per post.

EDIT: Legg ut spillet ditt på QXL eller FINN, der treffer du trolig flere potensielle kjøpere i Jevnaker-området.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#68
Det gjør du :) Det er bare en merkelig måte å selge på. Dessuten tar du denne kjøtergjengen her på SG altfor seriøst :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Vil tippe at 9 av 10 handler på SG skjer per post.
Hah, så få du. Nitti av hundre handler på SG skjer via post tenker jeg vi sier ... !!

Sånn ellers har jeg en sekk med tiøringer jeg vil bli kvitt, tror det er minst 200 kroner til sammen i den. Du får den på døra, og så henter jeg spillet på Svalbard for tre uker siden, deal !!
 
#71
Jeg har et spennende tilbud til deg Meg_94. Hva om jeg gir deg 4 flakslodd i bytte for MGS4? Potensiell kjøpesum da blir 400 000 kroner! Så sender vi spillet via brevdue eller kanskje p2p?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Hallo, spill kan ikke fraktes med brevdue, makan til useriøsitet her på forumen.

Alle veit jo at man må bruke spillkråke.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#75
Faen da.

Går ikke et enste fly til Jevnaker før til uka, typisk når man har sjansen på et slikt onetime scoop:weep:
Du kan høre med Posten om du kan haike med dem. Ikke sikkert du kommer frem, siden visse medlemmer har fremmet et mistillitsforslag.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Hvordan kommer jeg meg til Jevnaker? Bor i Oslo :)
 

Jante

privileged CIS shitlord
#79
Har dere ikke post på Jevnaker?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#80
Jo, men de er kriminelle. Han stoler ikke på dem.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.