[PS4] PS4 bice urn unit

Bare sånn for ordens skyld; med mindre det er i Fisletråden er det greit å ha i bakhodet at noen surfer SG på jobb. Eller er det kanskje bedre å anta at SG nårsomhelst kan stupe ned i lite barnevennlig territorie?

Jeg mener, en spoilertagg ved navn "nsfw" er alt jeg ber om.
 
Nei, jeg bare ble stressa.
 

Lodin

Der Waaaah
Sony Romania har annonsert at maskina dukker opp der 29 januar. Det er vel og bra, men noen der borte kommer til å få øks i ræva for dette er en del av pressemeldinga.
Mai mult, studiourile Sony Computer Entertainment din întreaga lume lucrează la dezvoltarea a peste 30 de titluri precum InFamous™: Second Son, The Order: 1886, Siren, Hell Divers, Shadow of the Beast și Everybody’s Gone to The Rapture. Dintre toate aceste jocuri 20 vor fi disponibile încă în primul an de la lansare, iar 12 nu fac parte din serii deja existente.
Kan godt hende det bare er en HD remake av det til PS3, men men. Det er ihvertfall ikke annonsert noe annet sted.
 

Lodin

Der Waaaah
Dramatisk! Sony har resatt passord til kontoer de har registrert "irregulær aktivitet" hos. Hva det vil si er ikke godt å si, men det er vistnok ikke så mange det gjelder så noen gjentagelse av megahackinga er det sikkert ikke. Uansett greit å nevne om noen av dere prøver å logge dere inn på den blanke nye PS4en deres på fredag og ikke kommer inn.
Forøvrig slippes den europeiske systemoppdateringa allerede på torsdag og er på 400 og no MB så den kan sikkert være grei å ha klar på en minnepinne.
Jo også sletta Twitch tilsynelatende alle PS4-streamer for noen timer sida, men de kom fort tilbake. :ehm:
 
Opplevde dette i forrige uke. Fikk beskjed om at passordet ikke lenger stemte. Bytta, og så funka innlogging. Svært lite dramatisk.
 
Sony Romania har annonsert at maskina dukker opp der 29 januar. Det er vel og bra, men noen der borte kommer til å få øks i ræva for dette er en del av pressemeldinga.
Kan godt hende det bare er en HD remake av det til PS3, men men. Det er ihvertfall ikke annonsert noe annet sted.
Kurant. Tar gjerne et nytt Siren. Blood Curse var ganske ok.
 

Lodin

Der Waaaah
Et av forrige generasjons mest undervurderte og skumle spill.

Her er rælet Europa og noen andre får av apper ved launch.
  • Music Unlimited (UK, Ireland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Netherlands, Norway, Finland, Sweden, Denmark, Australia and New Zealand)
  • Video Unlimited (Australia, France, Germany, Italy, Spain, UK)
  • IGN (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, India, Ireland, Italy, Kuwait, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Qatar, South Africa, Saudi Arabia, Spain, Sweden, Switzerland, UAE, UK)
  • BBC iPlayer (UK)
  • VidZone (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, UK)
  • Amazon/LOVEFiLM (Germany, UK)
  • Netflix (Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Sweden, UK)
  • BBC Sports (UK)
  • BBC News (UK)
  • Wuaki.tv (Spain)
  • Total Channel (Spain)
  • Demand5 (UK)
  • Maxdome (Germany, Austria)
  • RTBF (Belgium)
  • NOS Sports (Netherlands)
  • Ximon (Belgium, Netherlands)
  • Watchever (Germany)
  • Viaplay (Denmark, Finland, Norway, Sweden)
Klienten til Netflix er vistnok en av de beste på markedet så om du bruker det er sikkert den verdt å teste.
 

Lodin

Der Waaaah
Buuuh! Twitch har blokka playroom så ingen fler perversiteter. Nå får Sony ta å gi dem øks i ræva så de serper seg.
Man kan fortsatt streame via Ustream, men det suger jo balle. Alikevel har flere hoppa over og akkurat nå driver faktisk HaterTerminator på. Han pleier å røyke seg noen jointer og enten prate til chatten eller ta telefonsamtaler.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ser Rad Crew-Jostein skriver på fjaseboka at ordren på komplett har blitt utsatt to uker. Hva er status med dere andre? Min er endret til "frigjort for plukk". Ikke at jeg aner hva det betyr, da.
 

Lodin

Der Waaaah
Det betyr vanligvis at de har produktet, men ikke har døtta det i en eske ennå.

Og sånn ellers har Dark kanselert preorderen sin. Nå skal han istedet ha en 3DS og Zelda. Så sånn er det.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
"Frigjort for plukk" og "Plukket" betyr at vi har påbegynt plukking av din ordre og at den kommer til å bli sendt i løpet av kort tid. Når ordren sendes får du en sendingsbekreftelse sendt til deg på e-post med sporingsnummer hos transportøren. Til slutt får du en melding via SMS eller E-post når forsendelsen er klar for henting. Pick-up-Pointbestillinger kan ikke spores.
Da blir det PS4 på'n far. Ser ut som komplett har fått inn langt færre konsoller enn de hadde trodd. Facebook-veggen deres syder av RAEG i skrivende stund.
 
Jeg leste nettopp den artikkelen Lodin posta om de pervoene som er Sony fans.

Beste/vprste var han fyren som strippa dama si etter at Hu sovna i fylla. Han burde aldri få tilgang til Twitch igjen. Også burde en Sony ansatt dra hjem til han, plugge ut alt av kabler og danske han i fjeset med konsollen.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg har sett mange skrike ut om at dette er sensur av Playroom osv, men på akkurat samme menyen hvor man velger å starte en stream til Twitch er det et option for Ustream. Den tjenesten suger balle som Spillegal sine egne forsøk kan bekrefte, men de gir ikke mye faen i hva folk sender. Akkurat nå er en av fire playroom-kanaler en fyr fra midtøsten som pumper jern i bar overkropp og han er omringa av masse små roboter. Åssen kan man ikke elske det?